Prima Fila

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Lille, France

facebook.com
Italian restaurant· Pizza restaurant

Prima Fila Reviews | Rating 4,3 out of 5 stars (8 reviews)

Prima Fila is located in Lille, France on 73 Quai de l'Ouest. Prima Fila is rated 4.3 out of 5 in the category italian restaurant in France.

Address

73 Quai de l'Ouest

Price range

$$

Phone

+33 320882012

Service options

TakeawayDine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

CoffeeHealthy optionsKids' menuSmall platesVegan optionsVegetarian options

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

M

Mike Wallis

A little disappointed with this restaurant, the staff were very slow in taking our order, we had to ask twice for a menu to be brought over, and then it took an aged to come back to order drinks. The food was a long time coming, it was at least a 30 minute wait fire simple dishes. The quality of the food was acceptable, but not commensurate with the price, and the staff were not very attentive. Our second order of drinks did not arrive. The restaurant did not seem overly busy at the time that we were there, but admittedly we did not book in advance.

F

Fabio Marini

A tiny bit expensive perhaps, but the quality of the food was simply outstanding. We found the pizza base very light and digestible. The straw in the kids' drinks was made of pasta - genius! :)

V

Vishow Vishow

The very Italian restaurant

S

stéphane Piquet

Lieu agréable, service imppeccable et de bons Conseils . Une bonne cuisine italienne. Je recommande.

C

CAROLINE DIAMANT

Excellent accueil dans un cadre très agréable. L'ambiance est cosy et le personnel très disponible et accueillant. Une attention particulière est donné à chaque Client. Un grand Bravo à l'équipe !

A

Anaëlle Ricque

Je suis déjà venue plusieurs fois et c'est toujours un régal, de la vraie cuisine italienne.

J

jb

J’y viens depuis de nombreux mois. Les prix ont été multipliés par 1.5 à 2 en moins de 12 mois.la burrata passe de 9 à 18 euros, les plats de pâtes Même combat. Les verres de vins sont à peine remplis.Nous avons demandé de nous remplir davantage nos verres. Cela nous a été refusés. Les pizzas sont à peine garnies. Après nous avoir demandé comment c était passé notre déjeuner, nous avons signalés notre déception. Et bien on s est fait engueulé, il nous a été demandé d être solidaires de la fermeture liée au covid... après avoir essuyé quelques insultes en italiens du pizzaiolo ... que nous avons compris.

F

Fany

Les gestes barrières ne sont pas du tout respectés lors de notre visite. Nous sommes en juillet 2020. Des serveurs et de cuisiniers sans masques ! On nous presse à consommer rapidement, la pizza est peu garnie. Je retrouve un cheveux dans ma pizza puis... un deuxième !! La c’est trop, aucune envie d’un dessert, juste envie de partir. Et de ne plus revenir. Désolée ...

Popular Topics Mentioned

Open hours