Palais d'Asie

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Cagnes-sur-Mer, France

palais-dasie.fr
Chinese restaurant· Asian restaurant· Thai restaurant· Bar

Palais d'Asie Reviews | Rating 4,1 out of 5 stars (8 reviews)

Palais d'Asie is located in Cagnes-sur-Mer, France on 120 Prom. de la Plage. Palais d'Asie is rated 4.1 out of 5 in the category chinese restaurant in France.

Address

120 Prom. de la Plage

Price range

$$

Phone

+33 493310518

Service options

Outdoor seatingNo-contact deliveryDeliveryTakeawayDine-in

Amenities

Good for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

CoffeeHealthy optionsKids' menuSpirits

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

M

M Ache

Nice place with good service. Typical good Chinese food in cozy environment. Large terrace.

A

Anthony R. Carey

Excellent restaurant- going there for last 15 years and never had a bad meal. Highly recommended.

S

Simone Naso

A very nice place, seems really to be in China. The food is good, and the service also. It's worth to try!

F

Frank Finnerty

We eat here regularly - the welcome is warm, the food is good and reasonably priced with a mix of Asian dishes so everyone should find something they like

M

Michel Lao

Very good

J

John Brown

Great location and nice service !

L

laurelenn roux

Accueil très chaleureux ! Très proche de la mer et décors magnifique, lieu très agréable. Le personnel est très sympa et très souriant, rigolade assurée. Surtout très bon rapport qualité prix, le repas était délicieux ! Je recommande les yeux fermé. Il n y a rien à redire.

N

Nathalie Meunier

Restaurant face au bord de mer, joliment décoré. Dîner sur la terrasse très agréable avec un bassin et une fontaine. Service correct. Les plats sont bien présentés. Cependant la cuisine n'est pas à la hauteur du cadre. Nems en entrée et beignets en dessert gras. Nos plats fades, sans saveur : le canard laqué et le boeuf aux oignons. Par contre l'addition est salée. D'autant que les vins sont chers. Très déçue...

Popular Topics Mentioned

Open hours