O'Paille en Queue Restaurant

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Saint-Laurent-de-Mure, France

opaille-enqueue.com
Restaurant· French restaurant· Takeout restaurant

O'Paille en Queue Restaurant Reviews | Rating 4,3 out of 5 stars (8 reviews)

O'Paille en Queue Restaurant is located in Saint-Laurent-de-Mure, France on 18 Avenue de la Mairie. O'Paille en Queue Restaurant is rated 4.3 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

18 Avenue de la Mairie

Price range

$$

Phone

+33 478408005

Service options

Outdoor seatingTakeawayDine-in

Amenities

Good for kidsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsSmall platesSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

M

Mario

Very good restaurant. Just what I expected from French restaurant! Top!

I

Igor Ruzansky

Very tasty food with great service for a very reasonable prices.

G

Gary Cross

For someone thay doesn't really like fish, I was pleasantly surprised at their alternative options and it was amazing. The waitress was great at explaining the menu options as none of us could reach French very well. The portions and quality of food were amazing and the theme of the restaurant is great. Definitely recommend this little gem.

F

francois lampson

Très bien, bonne accueil et bonne cuisine. Boxe pour la saint Valentin....Super

E

Elodie Metche

Un accueil chaleureux, Des plats juste divins, et dommage plus de place pour le dessert !!! Mais on y reviendra pour y remédier ! A bientôt

F

frutti mimi

Nous avons commandé le 29 janvier pour mon anniversaire, la commande très bien préparé, la livraison parfaite, nous nous sommes régalés, merci beaucoup, vivement que vous puissiez reouvrir rapidement, courage

J

Julien Lauber

Des serveurs attentionnés et professionnels, un cadre agréable, un chef passionné, une cuisine excellente, fraîche et qui donne envie de voyager, un rapport qualité/prix plus que correct et le petit suppléments : les rhums arrangés maison variés, surprenants et tellement bons qu'on en oublierai presque qu'on doit reprendre la voiture. Ce restaurant est à conseiller sans modération pour toutes les occasions et un grand bravo pour leur professionnalisme en ces temps de crise sanitaire.

C

Céline Reynier

Très bon restaurant Réunionnais, qui propose de superbes cocktails et de très bon plats, parfait pour s’évader ! Nous y sommes retournés entre collègues de travail et tout le monde a été enchanté des plats, du cadre et de la gentillesse du personnel. On ne sais que choisir parmi tous ses plats qui vous font voyager !!!!

Popular Topics Mentioned

Open hours