Namaste

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Douai, France

namaste-douai.eatbu.com
Indian restaurant

Namaste Reviews | Rating 4,6 out of 5 stars (8 reviews)

Namaste is located in Douai, France on 6 Rue de la Boucherie. Namaste is rated 4.6 out of 5 in the category indian restaurant in France.

Address

6 Rue de la Boucherie

Phone

+33 782517003

Service options

DeliveryTakeawayDine-in

Amenities

Good for kidsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seating

Offerings

CoffeeHealthy optionsKids' menuVegetarian options

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

D

Devotchka Rizthie

The food's are delicious.. tasty and the staff are friendly.. the little things that they needs to modified is the dessert.. not too much variety, not tasty not like the foods. I imagined they have not that's kind of dessert.

P

Paul Rotelli

Pros: - Cannot do better Indian food - Awesome staff, fast and polite - New in town but want to become a reference here Cons : - the room didn't make me travel to India

G

Godwin Vargheese

Of all the Indian restaurants I have been, this one definitely stands out. Clean and friendly environment, professionally managed and well-behaved staff. It was surprisingly fast too. Their Chicken tikka masala is a must-try.

B

Bérénice Leclercq

It was excellent the food is delicious and yet I didn't know the Indian food it was a very good experience

A

Anju k.raju

Excellent customer service and provide delicious cuisines

S

Salomon Gaillard

Rapport qualité plus que convenable, saveurs indiennes excellente ! Plats très copieux, si vous chercher un restaurant qui allie quantité ET qualité, alors c'est celui qu'il vous faut !!

N

n n

Une très belle découverte. Restaurant à la cuisine authentique. C'est délicieux ! Service impeccable. Joli cadre. Possibilité de choisir relevé ou pas.

N

Nadia KAROUI

Avec une amie nous avons réservé pour ce midi, le cadre du restaurant est agréable, cependant l'accueil a été catastrophique la serveuse au cheveux courts a été hautaine et désagréable pour nous installer à notre table, en nous remettant les menus elle les a jeté sur la table, nous avons décidé de ne pas passer commande et de quitter le restaurant. Aucune réactivité du personnel face à cet incident, déçue

Popular Topics Mentioned

Open hours