Mu restaurant

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Cavaillon, France

linktr.ee
French restaurant· Japanese restaurant· Restaurant· Sushi restaurant

Mu restaurant Reviews | Rating 4,4 out of 5 stars (8 reviews)

Mu restaurant is located in Cavaillon, France on 50 Cours Gambetta. Mu restaurant is rated 4.4 out of 5 in the category french restaurant in France.

Address

50 Cours Gambetta

Phone

+33 490728207

Service options

Outdoor seatingTakeawayDine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsKids' menuOrganic dishesSmall platesSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

V

Valentin Vedyakin

Nice place to enjoy Japanese cuisine. Very tasty and elegantly decorated food. However, from my opinion, the choice of the dishes is limited.

C

Colette Schmit

Creative cuisine (carpaccio de thon) and tasty sushi rolls. The service was friendly. We had a positive experience.

D

Dwino Morren

Very hospitable! We had the \menu du marché\, really enjoyed it. Not at all expensive. The sun was shining so we could sit outside, which was nice as well.

N

Nezha Da Fonseca

Restaurant trouvé par hasard en se promenant à Cavaillon et quelle trouvaille ! Une cuisine savoureuse, colorée, un accueil chaleureux ! J'ai testé le mojito melon basilic pour l'apéritif, divin ! Ensuite pour le plat, j'ai choisi la brochette d'espadon accompagné de polenta crémeuse, j'ai adoré. Votre cuisinier m'a réconciliée avec la polenta ! Mon époux et nos filles ont opté pour le pad thaï poulet/crevettes, ils se sont régalés également ! Merci ! Si vous passez du coté de Cavaillon, arrêtez vous au Mu restaurant sans hésiter !

P

pierre Da Fonseca

Un accueil chaleureux, du goût dans l'assiette, une super décoration.... ***Coktail : Je conseil fortement le mojito au melon. ***plats: Le Pad thaï est trop savoureux. Le goût est présent. ***Pour résumer : que du bonheur pour les papilles. Je recommande...

N

Nicolas Cortesi

Excellentissime ! De l'entrée de Gyozas au carpaccio d'ananas en passant par les Udon. Bravo !

N

Niahn •

Tout simplement délicieux, ça fait du bien d'avoir un établissement aussi riche en choix et goûts sur Cavaillon. L'ambiance et la décoration intérieures sont réalisées avec goût. Chacun pourra trouver ce qu'il cherche dans le menu qui est très diversifié. Les assiettes sont copieuses et très soignées. Je reviendrais avec plaisir !!!

M

MARION

Super restaurant ! Accueil au top ! Et les plats sont originaux et délicieux ! Je le recommande sans hésiter !

Popular Topics Mentioned

Open hours