Mr & Mrs M

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Pau, France

mr-mrs-m-restaurant-pau.eatbu.com
French restaurant· Fine dining restaurant· Fusion restaurant

Mr & Mrs M Reviews | Rating 4,6 out of 5 stars (8 reviews)

Mr & Mrs M is located in Pau, France on 30 Rue Pasteur. Mr & Mrs M is rated 4.6 out of 5 in the category french restaurant in France.

Address

30 Rue Pasteur

Phone

+33 559276260

Service options

Dine-in

Amenities

Toilets

Accessibility

Wheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsKids' menuSpiritsVegetarian optionsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

J

Jean-Philippe Fontaine

Honestly, this restaurant deserves five stars. Post covid, the staff was excellent, it felt so amazing, and we asked for more! Then, the food. I can’t remember when was the last time food felt so fantastic. We were 6 of us, and we tried everything. Each bite was a delicacy. Thank you so much, Cyrille and Emily. It is highly recommended. This restaurant is superb!!!

B

Bernice Alexander

First visit today - for lunch, with friends - and will certainly return. Welcome and service excellent. Delicious menu - portions just right. (Also had a look at the dinner menu...very tempting!) Thank you Mr & Mrs M.

N

Nathalie BACQUE

Très bon accueil. Très bon moment près de la cheminée. Nous avons apprécié la cuisine du chef. Produits frais et bien préparés. Une expérience culinaire intéressante à renouveler. Nathalie, maison d'hôtes O Petit Bonheur

M

Michel Saux

Un nouveau chef avec une touche moderne. Des saveurs recherchées. Ce restaurant n'est pas pour les gros appétits. Seulement deux vins au verre et pas de demie. Service très très long,la cuisine ne suit pas et toute la salle attend.

A

Arnaud Roussel

Une soirée formidable !!! L'accueil est au top !! Serveuse très agréable... A la fois de très bon conseils, a l'écoute de ses clients et de leurs envie (nous avions pas trop faim) elle nous a proposé spontanément de prendre un dessert et un entrée pour deux et chacun un plat... Le vin au verre est un vrai plus... Les mets sont enchanteurs et très originaux (mélange de texture et saveurs envoûtantes !) La dame en salle vient régulièrement aux nouvelles pour savoir si tout va bien... Sans être trop envahissante, en toute bienveillance.... L'ambiance est cosy et chaleureuse.... Bref une très belle soirée pour un coût très raisonnable !! Nous y retournerons avec grand plaisir !!!

M

marie-paule filliat

Nous avons passé un excellent moment On mange très bien bon accueil la patronne super gentil bonne accueil je vous recommande cet endroit

C

chantal miecaze

Excellent rapport qualité prix ! Produits maison excellents , service irréprochable !! Allez y sans aucune retenue !! Très bonne adresse !!!

S

Sylvie Gaspar

Accueil chaleureux, cuisine gastronomique avec une note japonisante. De quoi surprendre vos papilles. J'adore.

Popular Topics Mentioned

Open hours