MP Comptoir

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Bordeaux, France

mpcomptoir.fr
Restaurant· Bar & grill· Steak house· Butcher shop· Meat dish restaurant

MP Comptoir Reviews | Rating 4,7 out of 5 stars (8 reviews)

MP Comptoir is located in Bordeaux, France on 49 Cours de la Martinique. MP Comptoir is rated 4.7 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

49 Cours de la Martinique

Phone

+33 540713912

Service options

TakeawayDine-in

Amenities

Gender-neutral toiletsGood for kidsHigh chairs

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

M

Matthew Smart

We had a fantastic New Years Eve dinner, the staff and host were extremely welcoming and the food was stunning, we will return for sure the next time we are back in Bordeaux

A

Ali Farren Malin head

Pricey but good food. Served by people with a passion for meat. Loved it

C

cristo breda

Super beef

I

Isabelle Piriou

Très déçus par l’accueil : peu d explications sur les choix de viande, on nous annonce un « petit morceau » et on nous sert le morceau entier, une serveuse amène du pain sans dire bonjour ni sourire. Une viande certes délicieuse mais 133 euros et quelques pour deux : une assiette de charcuterie (18), une bouteille de vin (20 et qq) et deux morceaux de viande a plus de 90... expérience décevante.

D

Denis Flores

El lugar tiene un ambiente excelente, una variedad de platos y tapas muy buena, especialmente las carnes de excelente calidad y las bebidas inigualables, especialmente el Fernet

R

romain grognet

Excellent restaurant, un régal de l'entrée au dessert en passant par les vins, accueil chaleureux et convivial et met très fin. À recommander vivement.

M

Melanie Lavergne

Un delice de A a Z !! Nous étions entre amis , hier soir, et nous avons passé un super moment. L' accueil était au top , le personnel et les patrons étaient aux petits soin pour nous . Le repas, juste formidable, un orgasme culinaire a chaque bouchée. Merci beaucoup pour tout . A tres vite c'est sur !!

F

Florian Creon

Une viande de qualité, et un super accueil. Toujours au TOP

Popular Topics Mentioned

Open hours