Mamma Vespa

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Rennes, France

mamma-vespa.com
Pizza restaurant· Italian restaurant

Mamma Vespa Reviews | Rating 4,5 out of 5 stars (8 reviews)

Mamma Vespa is located in Rennes, France on 21 Rue Hoche. Mamma Vespa is rated 4.5 out of 5 in the category pizza restaurant in France.

Address

21 Rue Hoche

Phone

+33 223062221

Service options

DeliveryTakeawayDine-in

Amenities

Good for kidsToilets

Offerings

CoffeeHealthy optionsKids' menu

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

C

Christopher Haines

A lovely Italian restaurant that’s very friendly and serves delicious food. The staff were very welcoming and accommodating and we didn’t feel rushed during our meal. They have an extensive menu that covers varieties of pasta and pizza dishes as well as starters, desserts and an extensive wine list. We had a lovely glass of Red Wine (Montepulciano) which was light. They have different versions of garlic bread and the one with pesto was delicious! The size of the pizzas are large but have a thin base with a generous amount of topping, definitely worth it!

R

Ramana Subramanyam

Nice restaurant

C

claude quemerais

Nice pizza. Possible to order half pizza with salad, and other original dishes. Friendly staffs.

S

Sean Mack

Lovely pizza great service

D

docteur saumon

Une bonne pizza « à la française », proportion généreuse, pâte fine et croustillante sur les bords, produits frais. Il manque un peu de fromage et en livraison avoir le supplément œuf dans une cup en plastique (a 1,50) ainsi que l’huile pimentée c’est un peu bizarre et pas spécialement ragoûtant...

M

Mickboune

Ma pizzeria rennaise préférée. Les pizzas sont (très) généreuses. La pâte et les ingrédients sont de qualité. Le patron et ses employés sont adorables, et toujours au service du client. À ne pas manquer : la tarte tatin au caramel salé. (encore chaude bien que livrée)

G

Gwendoline Le Bihan

Très bon service ! Le serveur était clair et très gentil. Le lieu est sympa et bien situé pour se balader ensuite sur Rennes et nous avons très bien mangé ! Je recommande !

N

nicolas bousquet

Bonne adresse où il fait bon s'arrêter pour un repas copieux et budget correct. Dommage que la salade insalata soit servi sur une pâte à pizza. Pas utile...surtout quand on commande la pizza après. Mais sinon très bien !

Popular Topics Mentioned

Open hours