MAGA

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Orléans, France

magarestaurant.fr
Restaurant

MAGA Reviews | Rating 4,8 out of 5 stars (8 reviews)

MAGA is located in Orléans, France on 136 Rue de Bourgogne. MAGA is rated 4.8 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

136 Rue de Bourgogne

Phone

+33 238543080

Service options

Dine-in

Amenities

Toilets

Accessibility

Wheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsSpiritsVegan optionsVegetarian optionsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

E

Elsa G

New restaurant in Orléans worth a visit. This young couple recently set up their place and it’s absolutely stunning. Amazing food in a super chilled and modern atmosphere. Nothing pretentious: simply the best regional produce and a lot of love put in every recipes. I can’t wait to go back. One place not to be missed.

U

Uncle G

Great food and the service is even better. Give a try if you want something new, fresh and tasty!

J

Jessica Talal

One of the best restaurants in Orleans! Maybe THE best for vegetarians! Fantastic local, seasonal food with very creative flavor combinations. The whole family, both veggie and non-veggie alike were more than satisfied! Highly recommended!

C

cedric barbier

Best restaurant / service in town .

N

Nina Bellenoue

Carte courte comme le circuit des aliments proposés. Produits frais et de très bonne qualité. Plats innovant et créatif ! On adore ! Les chefs sont dynamiques et très accueillants, et savent de quoi ils parlent

X

Xavier Bouton

Super restaurant! Nous avons pris plusieurs repas chez Maga que ce soit sur place et à emporter. Les plats sont originaux en plus d'être délicieux. L'accueil est sobre et très chaleureux, on sent qu'ils aiment faire plaisir aux clients. Rien à redire, continuer comme ça et bon courage dans cette période difficile

A

Arthur PRUDENT

Une superbe surprise ! Nous sommes tombé par hasard sur ce restaurant à la décoration originale et très réussie. Accueillis par un couple charmant qui se partage cuisine et salle, belle coordination ! Carte courte de saison avec de bons produits et surtout très créatives et délicieuses. Un sans faute sur toute la ligne :)

C

Cédric P.

Au delà d'une cuisine de grande qualité, liant générosité et originalité, les propriétaires du lieu, Marine et Gauthier nous font à chaque visite redécouvrir le sens de la convivialité, du partage et de la passion pour la cuisine. Ils concentrent à eux deux les qualités de cuisinier remarquable, d'un service chaleureux, et d'une gentillesse à toutes épreuves. Tout cela est couronné par un engagement sans faille pour des produits de grandes qualités du verre à l'assiette....jusqu'au savon des sanitaires, naturel et local. Il n'est ici pas uniquement question de restaurant, mais de deux belles personnes qui vous accueille chez eux, pour notre plus grand plaisir !!

Popular Topics Mentioned

Open hours