Buffet The Forest

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Machida, Japan

nilax.jp
Buffet restaurant· Grill· Chicken restaurant· Sweets and dessert buffet· Italian restaurant· Meat dish restaurant· Restaurant· Soup shop· Spanish restaurant· Chinese noodle restaurant· Coffee shop· Dessert shop· Japanese restaurant· Japanized western restaurant· Western restaurant

Buffet The Forest Reviews | Rating 3,5 out of 5 stars (8 reviews)

Buffet The Forest is located in Machida, Japan on 3 Chome-4-1 Tsuruma. Buffet The Forest is rated 3.5 out of 5 in the category buffet restaurant in Japan.

Address

3 Chome-4-1 Tsuruma

Phone

+81 427880130

Service options

Dine-in

Amenities

Good for kidsHigh chairsSmoke-free placeToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible liftWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholAll you can eatBeerCoffeeKids' menuSalad barSmall platesWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

N

Negar Kaghazchi

The place itself is really nice with woody atmosphere! The food verity is so good and even vegetarians and people with ketogenic diet can enjoy it! By the way the food quality was good too and the price for lunch on a weekend day was 2200 yen!

P

Princess Senoue

Affordable buffet with wide variety of food

N

Nobuaki Ohno

Very nice !

佐藤和彦

ランチで利用しました。 ローストビーフも食べられると思っていましたが・・・ ローストビーフが見当たらない️ よく良く、看板の写真を見ると、小さくディナー限定の文字が(笑) 肉食べ放題と思ってお店を選びましたが、ちょっと違いました。 感染防止のために、ディスポーザルの手袋着用やテーブル間のついたてやスクリーンなど感染防止策をしてビュッフェを運用しています。 ごちそうさまでした。

B

BWれいな

2回目の訪問です。 野菜がたくさん使われていて体に優しいお料理だと思います。ケールやパクチー、他には無い様なサラダが楽しめます。 フォーのトッピングでパクチーがあったのですが、ネギと混ざっていて個人的には別にして欲しいです。前回行った時には別で置いてあったのに‥。 ドリンクバーの種類も豊富で、自分で好きなフルーツを選んでスムージーが作れて楽しいです。

三日。

全体的に味は濃いめ。しかし素材を活かしてる調理。 種類が思ったのりも少なく若者にはあまり好まれないかもしれない。 グリーンカレーが際立って美味かった。ナスが入っていないので、ナスの麻婆をまぜたら、激ウマになった。連鎖反応で隣の席が真似てたが、旨さに興奮してた。

Y

yosshy anzy

エキスプレスビュッフェが気になったのと、1人でたらふく食べたかったので14:00過ぎに行きました。 受付は機械ーエアーウエイトを使ってくださいと表示があったのでそのようにしました。 しかし、店内はすいているにも関わらず、20分以上案内されませんでした。 諦めて他のところで食べようと少し離れたときに、呼び出しメールが…。 ご案内してくれたキッチンの方はすごく感じが良かったのですが 私のあとに機械で受付しないで普通に来店した人がすぐにご案内されたのはものすごく不満です。 機械を使わなくていいなら、案内を撤去してほしいです。 ここはすぐ改善した方がいいと思いますよ。 1人だけ圧が強い店員がいて、それも気になりました。 お料理も品数は少なめです。

N

Nikoちゃん

土曜日の昼すぎに利用しましたが、自粛中もあり店内は空いていました。ブッフェを取る時は使い捨て手袋、マスク着用が義務なので安心できます。オーダー制でチキンのオーブン焼きがあり出来立てを食べれてとても美味しかったです!90分制ですが満足です!

Popular Topics Mentioned

Open hours