Losan

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Obernai, France

losan.fr
Restaurant

Losan Reviews | Rating 4,8 out of 5 stars (8 reviews)

Losan is located in Obernai, France on Au fond de la cour, 100 Rue du Général Gouraud. Losan is rated 4.8 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

Au fond de la cour, 100 Rue du Général Gouraud

Phone

+33 367159547

Service options

Dine-in

Amenities

Toilets

Accessibility

Wheelchair-accessible seating

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

M

Miguel Tahoces

Food was OK. The tourte d'agneau was really tasty but the Pad Thai was nothing like a pad thai, it was just spaghetti with green asparagus. A bit disappointing. The atmosphere of the restaurant could be improved, the paint in the walls, furniture, tiles on the floor were looking a bit cheap and simple, so it not much of a cozy place IMO

L

Livia krauss

A cozy and nicely decorated restaurant. The food was delicious and fresh. Dishes were prepared with love. Losan is an insider tip for me. Highly recommend it. The service was very friendly and helpful!

M

Monika Pruszyńska

2 evenings in Obernai and twice in “Losan”. Why? Fresh and delicious, simple food but yet sophisticated. Amazing fois gras and tuna tartare. Beef was prepared perfectly. Creme brûlée wonderful! Great choice of wines. Ask for a wine paring for even deeper experience. And don’t forget to make a reservation in advance!

S

Sabine Meyer

Top.

M

Mlle Kaa

Super restaurant! 2 fois que nous y allons et les plats sont super bons, jamais décus! Le serveur est accueillant et souriant. En tout cas, on va revenir minimum tous les mois pour goûter la nouvelle carte ;p

A

Anita COL MARTINEZ

Plats sains et équilibrés. Accueil chaleureux, serveur très sympathique. Cour extérieure agréable. Je recommande fortement !

C

Catherine Bockenbach

Excellent tout est bon et le patron très gentille ainsi que le cuisiner. Ce qui est appréciable il n'y a pas de carte à rallonge on vous propose quelques menus et rapport qualité prix superbe. C'est une très bonne adresse comme toute personne étant épicurien ou epicuriène comme moi.

J

Jerome Muser

Emplacement discret après place de la mairie mais l'adresse vaut le (petit) détour. La cuisine est simplement efficace ! Un bon moment gustatif

Popular Topics Mentioned

Open hours