L'Hippocampe

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Fréjus, France

l-hippocampe-frejus.lany.io
French restaurant· Restaurant· Mediterranean restaurant

L'Hippocampe Reviews | Rating 4,3 out of 5 stars (8 reviews)

L'Hippocampe is located in Fréjus, France on 37 Quai Marc Antoine. L'Hippocampe is rated 4.3 out of 5 in the category french restaurant in France.

Address

37 Quai Marc Antoine

Phone

+33 494171166

Service options

Outdoor seatingDine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seating

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsKids' menuSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

D

Daria Podlekareva

Very good service and good kitchen. We were with two small kids, they've got attention and adjusted menu. Three dish menu was for 30 euro/person where you could chose from variety of starters, main courses and desserts. Attentive and polite personal.

E

Emelie Nymark

Very good food and service! I would recommend the scallops for starter and John something or st Jacques something .. for main course!

K

Krzysztof Szaniewski

I would love to try the fresh fish and seafood but it was not possible. The waiter ( or a gatekeapeer) was very rude when he noticed four children with us. He refused to give us a table ( 3/4 tables free). Do not go there. Especialy when you are larger family.

A

Aline Pereira

Great place, great food and very good service!

D

Damien Brn

C'est définitivement un restaurant haut de gamme. La cuisine est raffinée, l'ensemble des plats que nous avons pris sont goûteux et très bien présentés. Son emplacement est parfait en bordure de mer avec une vue sur les magnifiques bateaux.

S

Sébastien Raymond

De passage à Frejus, j'ai invité ma maman dans ce restaurant pour son anniversaire. Nous avons été très bien accueilli, le serveur était super agréable ainsi que le patron qui fait le tour des tables pour prendre contact avec la clientèle. Très plaisant et assez rare pour le signaler. Côté plats, nous avons été très satisfaits du début à la fin... Bref je conseille vivement cet établissement.

D

damsbilabang

Visité en septembre 2020 Bon accueil Bon mais rien d'exceptionnel

J

Jessica R

Nous y sommes allé en famille, malheureusement la terrasse était pleine nous avons donc mangé à l’intérieur. Pas de climatisation mais le reste nous l’a fait oublier : plats succulents, serveurs agréables et avenants... Un excellent rapport qualité/prix

Popular Topics Mentioned

Open hours