l'Estanco

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Nîmes, France

restaurant-lestanco.com
French restaurant· Mediterranean restaurant

l'Estanco Reviews | Rating 4,8 out of 5 stars (8 reviews)

l'Estanco is located in Nîmes, France on 7 Rue des Marchands. l'Estanco is rated 4.8 out of 5 in the category french restaurant in France.

Address

7 Rue des Marchands

Phone

+33 466761730

Service options

Outdoor seatingDine-in

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

A

Adam Wibowo

The chef was super humble and outgoing. He kept my girlfriend and I entertained and was more than happy to share some tips on cooking techniques. The food and course were fresh and well-thought out. Would come again to this lovely place.

D

David Scott

Great little restaurant with friendly service and cosy atmosphere. Menu is fixed and changes every day. Excellent locally sourced wines. Highly recommended.

S

Susan Gard

Delicious meal, wonderful ambiance and a great chef. You will have a lot fun and a night to remember for ever! We did...thank you!

M

Mark H

Nice little cozy restaurant. Very friendly owner. Different menu everyday. A little Jem in Nîmes!

Å

Åsa Detterfelt

A pearl.

F

F Lo

Excellent rapport qualité prix. Des mets simples mais de qualité avec du goût et des saveurs. Un chef passionné qui demande votre avis sur ses plats et partage ses recettes. A savoir : réservation obligatoire car il cuisine en fonction des réservations.

N

Ned celine

Fabuleux ! Un concept osé , menu unique qui change chaque jour, à un prix plus que correct, un acceuil sincerement chaleureux ... ma fille garde un tres bon souvenir de vos abricots parfumés au romarin, une herbe que jusque là elle n'aimait pas, maintenant elle aime la sentir pour se souvenir de votre magnifique dessert ! Pour moi,un des meilleurs restaurants de nimes, voir ! Encore merci chef, et a bientot !

L

Lionel Vetmani

Le menu entrée plat dessert était délicieux . La terrasse est un plus pour profiter de ces plats très bien présentés. Je recommande ce restaurant.

Popular Topics Mentioned

Open hours