Le Flocon

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Les Rousses, France

Restaurant· French restaurant

Le Flocon Reviews | Rating 2,9 out of 5 stars (8 reviews)

Le Flocon is located in Les Rousses, France on Lieu-dit Balancier. Le Flocon is rated 2.9 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

Lieu-dit Balancier

Phone

+33 384426753

Service options

Outdoor seatingDine-in

Amenities

Bar on siteGender-neutral toiletsGood for kidsHigh chairs

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCoffeeKids' menuWine

Open hours

...
Write review Claim Profile

P

Pieter Staes

This place only survives because of it’s location. I believe the bad reviews here speak for itself, but the owner simply seems to prefer to ignore them and instead chooses to argue with the customers. The majority of the staff is simply put not friendly. The prices are not justified at all. Luckily I discovered there is another venue in Porte du Balancier where I prefer to go have a coffee and pancake!

L

Lynne Hainsworth

I had a lovely morning here whilst my family enjoyed the skiing. The staff were very hospitable and the food excellent. The prices are reasonable and the restaurant was clean and well decorated. Highly recommended

C

cjdnd’kdn

Vraiment très déçu !!!!! J'ai attendu 2 heures dans l'indifférence la plus totale pour finalement recevoir un tartare même pas cuit. Heu... Penser à embaucher un cuisinier.

J

Jerome Kowalski

Après 30 minutes d’attente au milieu des tables dans l’indifférence la plus totale, nous allons au bar : 4 serveuses aigries qui te bousculent... et toujours l’ignorance. Pas un sourire. Nous avons préféré partir que de leur laisser un centime. Petit conseil: pour 2 minutes de plus, prenez le télésiège, il y a un restaurant super juste en haut.

A

Aurélie NAIGEON

Rien ne change malgré les précédents commentaires négatifs... serveuse qui ne cesse de se plaindre qu'elle doit tout faire et qu'elle va finir par faire une crise cardiaque alors qu'on ne lui met aucune pression, bien au contraire ! Comportement à revoir vraiment...

J

Jean-Marc COTON

Cuisine sympathique et régionale suffisant après une matinée à marcher dans la neige et surtout relativement rapide malgré l'affluence d'une station hivernale.

E

escalibures

L année dernière endroits très sympa. J y suis retourné cette année. Changements d d'ambiance et de personnel. Très mal accueilli. Si tu consomme pas tu dégage et ont te le fais très bien comprendre. A éviter a tout pris.

S

Séverine Rebeix

Heureusement que ce restaurant est en bas des pistes et qu il y a des (touristes) Passez votre chemin