Les Cabines

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Saint-Gilles-Croix-de-Vie, France

Crêperie· French restaurant

Les Cabines Reviews | Rating 4,6 out of 5 stars (8 reviews)

Les Cabines is located in Saint-Gilles-Croix-de-Vie, France on Avenue Maurice Perray. Les Cabines is rated 4.6 out of 5 in the category crêperie in France.

Address

Avenue Maurice Perray

Price range

$$

Phone

+33 251935468

Service options

Outdoor seatingDine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

CoffeeHealthy optionsKids' menuVegan optionsVegetarian options

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

S

Sébastien Pacaud

The best Brittany crepe , or any other crepe you can get. The food is amazing. The service is excellent. Always giving good recommendation I come back every time I am back to France. Never disappointed The top: you are facing the Ocean

T

Tom Perkin

Friendly, efficient service. Great with kids. Moules and galette both spot on.

J

jenniffer besseau

Great atmosphere. Food was very good. Very kid friendly and the service was excellent! Great view of the ocean as well!!

S

Simon Hawthorne

Lovely stuff!

M

marina rouet

Très bon restaurant, accueil sympathique, même avec 2 fauteuils roulant. Le service est génial. Et une superbe vue sur la mer

F

florian lesp

Rapide, efficace et délicieux sont des mots qui définissent parfaitement le restaurant « la cabine ». L’intérieur est vraiment espacé et la décoration est présente sans trop encombrer. La nourriture est délicieuse, copieuse et les prix sont vraiment abordables pour la qualité proposée. Pour terminer, les normes COVID sont respectés ! Cet endroit est vraiment à tester.

K

Kerian Saint-Martin

Cadre sympathique l'accueil pas top on nous refuse une table a l'intérieur cabine soit disant réserver mes pas de chance vue la lenteur du service nous avons pu constater que de midi a 14h3o cette même table et rester vide personne seul ou a deux installer sur des tables de 5 obligé de réclamer les couverts pour le menu enfant pas de serviettes non plus pas de pain pas de sel pas poivre ayant pris des apéros on nous a rien donné comme gâteaux contrairement a certaines table qui semblait être des habitués il faut peut être consommé plus qu'un mojito et une boleé de cidre ? Les gallettes sont pas mauvaise mes trop cuite et la lenteur du service n'est pas acceptable avec le nombre d'employés présent pour un midi de septembre

O

Olivier Clauze

4ème fois en 1 semaine !! Bon, ça doit être pas mal quand même. Une crêperie familiale ouverte toute l'année aussi bien sucré que salé. Oups!! pardon la on parle de galette magnifiquement bonnes. Un service attentionné de la part des serveurs comme des JEUNES PATRONS !! A FAIRE ET A REFAIRE ET A RE.....!

Popular Topics Mentioned

Open hours