Les 4 Saisons

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Bonnétable, France

les4saisons72.com
French restaurant

Les 4 Saisons Reviews | Rating 4,6 out of 5 stars (8 reviews)

Les 4 Saisons is located in Bonnétable, France on 3 Place de la Victoire. Les 4 Saisons is rated 4.6 out of 5 in the category french restaurant in France.

Address

3 Place de la Victoire

Price range

$$

Phone

+33 243296371

Service options

TakeawayDine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

CocktailsCoffeeHealthy optionsKids' menu

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

Y

Yves BERGER

Great local restaurant with welcoming and friendly staff, tasty food from the kitchen and nicely plated. Kid’s menu available and also high chairs.

Ĺ

Ĺindsay Holiday

Excellent food and service. They let my dog join us. Thanks

J

Jorge Camuñas0

Varied, tasty and delicate menu the likes of what one would expect in a Michelin 4 star restaurant! I would like to visit again!

E

E LE

Invités par des amis à déjeuner un dimanche nous nous sommes régalés. De très bons plats frais maison de cuisine française, très bien présentés, dans un cadre simple et agréable... et le tout servi avec le sourire. Bref une très bonne table à ne pas rater si vous passez du côté de Bonnétable, et si vous cherchez à bien manger alors n’hésitez pas à faire quelques kilomètres, vous ne le regretterez pas, enfin si vous aimez la bonne cuisine française... Bon appétit...

D

david dector

Entrée , plat dessert parfait ..... rien à redire malgré ce confinement..... bravo à vous ..... une adresse à noter dans vos répertoires

M

Michèle RAY

Rechetchée par tripvasor avis confirmé. propriétaire très sympathique -Menu 3 plats très bon et jolie dans l''assiette prix très correcte dans 1 cadre très sympa. Distanciation respectée , il vaut mieux réserver. J' y retournerai sans problème.

D

DaNRoD

Simplement bon. Service très bien. Il vaut mieux réserver je pense. Une adresse à retenir.

C

Cris Gaugain

Tres bon resto il faudrait juste mettre un petit couteau pour les rillettes à l apero .. et les toilettes beaucoup d odeur sinon parfait

Popular Topics Mentioned

Open hours