L'Epicurien

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Villefranche-de-Rouergue, France

lepicurien-grill.fr
French restaurant· Mediterranean restaurant· Restaurant

L'Epicurien Reviews | Rating 4,4 out of 5 stars (8 reviews)

L'Epicurien is located in Villefranche-de-Rouergue, France on 8 Avenue Raymond Saint-Gilles. L'Epicurien is rated 4.4 out of 5 in the category french restaurant in France.

Address

8 Avenue Raymond Saint-Gilles

Price range

$$

Phone

+33 565571279

Service options

Outdoor seatingDine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsKids' menuSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

D

Don Huffman

Great place Very nice to this foreigner that speaks English piue French Food was amazing

A

Alfred Schweizer

Visited restaurant on a sunday evening.Nicely refurbished. Outside appearance a bit shabby. Restaurant was packed and waiters rushing around. Menu offered a variety of different beef (entrecote, cote de boef etc.). We ordered entrecote from the open grill. Taste was very good the meat though was rough and like a shoe sole. French fries were tiny little sticks and lookwarm. waiter practically ignored our critics. No goodies offered. Finally, Chocolate mousse was a good chocolate ice cream but had nothing to do with the original. By and large a disappointing evening and kitchen personell definitely not up to to their real job.

E

edward luscott

Goo food

D

de mi

Correct.

M

Marie Schöndorf

Très bon restaurant. Cadre très agréable, spacieux et cosy et personnel agréable. Assiette de tapas et de charcuterie en entrée : délicieux ! Des plats très bons, et copieux comme il faut. Je recommande énormément ce restaurant, où nous reviendront (pour sûr !)

P

Patrick Sorbette

Copieux, bon, bref ce qu'on aime trouver. Avec un bon rapport qualité prix. Une salade pour deux est suffisant !

T

Théa Ceccarelli

Une super adresse: le midi pour faire une pause tranquille, un menu du jour qui surprend souvent tellement il est varié et bon, une ambiance familiale, des serveurs comme on les aime, à plaisanter sans lésiner sur la qualité du service; et le soir pour une ambiance plus cosy, les flammes pour le côté chaleureux et une belle carte avec des viandes locales et des produits frais. Je recommande vivement.

Y

Yann Sogol

Cadre sympathique, belle salle de restaurant, menus pas chers bons et copieux. Vaut mieux réserver. Horaires un peu stricts.

Popular Topics Mentioned

Open hours