L'EMPHASE

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Chessy, France

lemphase.com
Bar· Lounge· Restaurant· French restaurant· Tapas bar

L'EMPHASE Reviews | Rating 4,7 out of 5 stars (8 reviews)

L'EMPHASE is located in Chessy, France on 21 Rue d'Ariane. L'EMPHASE is rated 4.7 out of 5 in the category bar in France.

Address

21 Rue d'Ariane

Phone

+33 160431011

Service options

Outdoor seatingNo-contact deliveryDeliveryTakeawayDine-in

Amenities

Bar on siteGender-neutral toiletsGood for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHappy-hour drinksHealthy optionsSmall platesSpiritsVegetarian optionsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

H

Hamid Chefchaouni

I had both dinner and lunch here. I loved both experiences. I will definitely go there again if I'm in the area.

A

Aaron Heijmans

Great staff, very friendly and great service. Way better than many other bars in this area. Good food prices, very tasteful, happy hour between 18h and 20h, terrace with a sunny and a shaded side and with the music even outside it’s a perfect place for a sunny afternoon.

M

Matthew Burggraeve

Happy Hour prices are awesome. Sunshine on their terrace and good service!

M

May leng

We stopped here for lunch & I ordered the ‘plate de jour’ which was delicious. The staff were lovely & I would return if ever I’m in the area again. A lovely find at the end of a busy area. Nice if you want to get away from the nearby mall.

A

Aurore Marie

Delicious

L

Laetitia Nguyen

Enfin nous avons testé ce nouveau restaurant, a force de passer devant en promenant mon chien, ce soir nous nous sommes lancés ! Et je ne peux que vous le conseiller, excellent ! Il est agréable de pouvoir choisir des plats avec un excellent rapport qualité-prix, et aussi de pouvoir manger léger & végétarien, très appréciable. Il y en a pour tous les goûts. Nous sommes passés par là livraison, hâte de pouvoir tester sur place. Notre commande était bien emballée, la petite personnalisation sur le sac est sympa , les mets sont tous dans des emballages éco et je valide la démarche. Bref bravo ! A tester les yeux fermés, a bientôt pour de prochaines commandes !

L

laurie girard

Nous prenons en livraison systématiquement. Quel bonheur leurs plats sont succulents. C'est beau ça donne envie et nous ne sommes jamais déçus. Super cuisine bravo

C

Christophe Party

Très bon, enfin des plats qui nous font sortir des pizzas et plats asiatiques qui envahissent les applis de commandes. C'est bon, c'est frais. La satisfaction d'avoir manger quelques choses de sains. Allez y n'hésitez plus.

Popular Topics Mentioned

Open hours