Le Schtampfel

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Bœrsch, France

leschtampfel.fr
French restaurant

Le Schtampfel Reviews | Rating 4,7 out of 5 stars (8 reviews)

Le Schtampfel is located in Bœrsch, France on 1 Rue du Rempart. Le Schtampfel is rated 4.7 out of 5 in the category french restaurant in France.

Address

1 Rue du Rempart

Price range

$$

Phone

+33 982200626

Service options

Outdoor seatingDine-in

Amenities

Good for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCoffeeHealthy optionsKids' menuWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

A

Andy Schillinger

Good wine, food!

S

Sidney Smith

Cindy and Herve are very welcoming. The whole experience on a rainy Wednesday night was wonderful. Do not miss the house-made white sangria spiced with cloves and ginger. My salad with poached egg and asparagus was an epiphany. Not sure how they did that-it looked like a perfect hard boiled egg on the outside yet poached perfectly on the inside. Hubby had beef cheeks with fresh peas and orechiette pasta. One of our best meals ever. We tried to go back and they were all booked up. Do not miss this sweet and well-priced husband and wife run place.

M

Morgane Sogane

Belle découverte ! Repas succulent, carte des vins complète ! Cadre très chaleureux et agréable, ainsi que le personnel. Petite visite du chef en fin de soirée très apprécié ! Je recommande vivement ! Et nous reviendrons c'est certain ! Merci beaucoup pour cette belle soirée !

G

Gorn Gaos

Chanceux d'avoir pu commander le menu spécial st Valentin édition confinement 2021. Excellent repas parfaitement équilibré et tout en nuances. Avec un côté ludique de la préparation à 2 . Merci encore pour le conseil en vin, tout était nickel. Bon courage a vous et rdv à la libération. Pour les lecteurs de cet avis : foncez et faites vous plaisir.

V

Véronique Musial

Restaurant avec des serveuses agréables et sympa. Une belle carte aux saveurs du moment est proposée et changée régulièrement . Une viande savoureuse avec des entrées et accompagnements de plats peu communs mais qui change beaucoup de l ordinaire. Merci beaucoup pour la contribution à notre belle soirée d anniversaire

M

Mon-Mon vth

Très belle découverte, cadre chaleureux, magnifique carte des vins, mets sublimes. Un superbe moment passé dans ce restaurant et pas le dernier. Petit visite du chef en fin de repas très apprécier. A recommander les yeux fermés

J

Julie MERY

Nous sortions un peu tard (13h15) de la route du chemin du bonheur en vélo. Nous avons été chaleureusement accueillis et avons pu déguster le menu du jour (entrée et plat pour 13 euros) et un dessert. C'était un vrai régal. Digne d'un gastro ! Bravo aux cuisiniers et merci aux serveuses. Ca vaut vraiment le détour !

J

Jean Claude HARTOIN

J' adore j'adore, j'adore je suis toujours ; Surpris et enchanté par les plats. Très bien accueilli et conseillé. Ravi de la présentation. Que du grand bonheur

Popular Topics Mentioned

Open hours