Le Salerno

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Saulcy-sur-Meurthe, France

Restaurant· French restaurant· Pizza restaurant· Italian restaurant

Le Salerno Reviews | Rating 4,4 out of 5 stars (8 reviews)

Le Salerno is located in Saulcy-sur-Meurthe, France on 2 Rue Raymond Panin. Le Salerno is rated 4.4 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

2 Rue Raymond Panin

Price range

$$

Phone

+33 981765846

Service options

TakeawayDine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible liftWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsKids' menuSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

S

Sander

Please update the opening hours! We drove half an hour for this restaurant, but it’s closed though maps says it’s opened.

A

Alexandre Jamal Aerie jr.

Great pizza, great drinks, great and friendly staff. We'll be back. Merci beaucoup !

J

Jeroen De Caesemaeker

Nice place with pizzas baked in wood oven. Gentle people and fine food and wine for a good price. Great place for a hungry stop along the trip!

P

Paul Ribeiro

Bon petit restaurant local. Comme prévu, les consignes de sécurité pour le COVID19 sont respectées. Le personnel est serviable et agréable. Nulle besoin de réserver. Les plats sont bons. Je vous recommande, en boisson, la bière du sorcier. Une bonne étape sur votre route. Le point faible, places de parking très limités.

S

sauveur

J'ai commandé une pizza bolognaise, elle baignait dans l'eau dû surement à la viande décongelée au même moment et versée sur la pâte. Le vin rouge au pichet directement sorti du frigo : quand on prêtent être restaurateur juste un minimum de connaissance. Le menu enfant rien de fait maison, industriel, et pour le cadre une cantine et bruyant . continuez votre chemin.

V

Viviane Patris

j'ai mis cinq étoiles car c'est la première fois qu'on vient dans le restaurant, on à très bien mangé et le propriétaire et un petit cousin. Tout était parfait rien à redire

L

lorline AIGUIER

C'était vraiment super , et les plat était délicieux...merci

M

Mghl01

Pizzas délicieuses, pâte parfaite et très bien garnies, les plats sont simples ms efficaces ! Service très bien, petit resto bien sympa ou ns aimons aller en amoureux ou en famille !

Popular Topics Mentioned

Open hours