Le Rimini

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Douai, France

m.facebook.com
Italian restaurant· Pizza restaurant

Le Rimini Reviews | Rating 4,5 out of 5 stars (8 reviews)

Le Rimini is located in Douai, France on 429 Rue des Wetz. Le Rimini is rated 4.5 out of 5 in the category italian restaurant in France.

Address

429 Rue des Wetz

Price range

$$$

Phone

+33 327881108

Service options

TakeawayDine-in

Amenities

Good for kidsToilets

Accessibility

No wheelchair-accessible entrance

Offerings

CoffeeHealthy optionsKids' menu

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

A

Anurag Pisupati

The food was amazing. Friendly staff and boss was very kind and funny. Food tasted good and fresh. Good prices. Definitely worth a second visit.

D

david loiseau

Top !

A

AJ Dufour

Always a pleasure to dine in everytime I visit family, warm and welcoming staff. The food is delicious and never disappoint. François is generous and has a positive attitude, he runs the restaurant the way a boss should be!

E

Emma Swan

Really good homemade dishes. The crew is really nice

T

TheNico369

Restaurant accueillent très sympathique, nous avons pris le menu Saint Valentin une régale de l'entrée au dessert. C'était la première fois je je passé commande franchement pas dessus. A refaire des que possible. Je recommande super assiettes de charcuterie, le plat pareil super bien servi.,et le dessert un régale. Pour un prix plus que raisonnable un grand merci à Sabine à ma fait connaître ce restaurant.

F

Fabien MOUA

Accueil très amical. J'ai commandé les escargot à l'italienne que jai apprécié (champignon escargot et sorte de persillade)et une pizza (je ne sais plus laquelle). La pizza n'avait rien d'extraordinaire mais les tranches de jambon cru étaient bien épaisses et bonnes.

D

denis bury

Nous sommes allez manger pour la première fois un régal une ambiance conviviale les patrons super sympa je le recommande

G

Guillaume DURANT

Les faits : pizzas baignées dans l’huile, pâte non levée cuite dans un plat à tarte, gras, très gras. L’avis perso : ambiance kitch, et service à l’ancienne, mais avec un certain charme, si la cuisine n’avait pas été si remarquablement mauvaise nous aurions été ravis. Bon point, en faisant remarquer le bain d’huile au serveur et notifier notre déception, nous n’avons pas eu à payer. Je vous encourage à remettre en question la cuisine, il suffit parfois de peu pour faire un bond en avant.

Popular Topics Mentioned

Open hours