Le petit blaison

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Blaison-Saint-Sulpice, France

lepetitblaison.com
French restaurant

Le petit blaison Reviews | Rating 4,5 out of 5 stars (8 reviews)

Le petit blaison is located in Blaison-Saint-Sulpice, France on 6 Rue de la Grange aux Dîmes. Le petit blaison is rated 4.5 out of 5 in the category french restaurant in France.

Address

6 Rue de la Grange aux Dîmes

Price range

$$

Phone

+33 241548570

Service options

Outdoor seatingTakeawayDine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

CoffeeHealthy optionsKids' menu

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

R

Romain Perdriau

Best pizza

B

Bram Rutgers

With the restaurant still full of diners, not serving us a drink on their terrace while others were being served next to us. I understand having a closing time, however I do not understand their concept of hospitality.

A

Amy Lou

Beautiful surroundings and even better food, definitely worth the visit. 5* all round

J

Joshua Allen

Great simple food

C

Christophe Mallepertus

Une escale très agréable. La passion de la cuisine se retrouve dans l'assiette . Des plats mijotés comme le faisait ma grand-mère ,à vous réveiller les papilles!!!! Je recommande vivement, et je vais y retourner pour la souris d'agneau.... pensez à réserver.

S

Sébastien PETIT

Le lieu est charmant et la terrasse extérieure sympathique. L'accueil de Valérie est très chaleureux. Nous étions venus pour tester les menus mais depuis le 1er septembre ils ne servent que des pizzas en soirées. Celles ci n'ont rien d'exceptionnelles. Un peu trop cuites en dessous et pas assez en dessus avec des garnitures de qualité moyenne. Les glaces par contre sont délicieuses. Peut mieux faire !

E

Eric Dos Santos

Très charmant restaurant-epicerie. Accueil, carte, décoration parfaite. Belle soirée passée en ce lieu!

M

Monique Gastebois

Lieu atypique (épicerie et restaurant ) mais excellentes prestations : accueil très chaleureux, plats simples et très bien réalisés avec produits locaux. A RECOMMANDER ABSOLUMENT

Popular Topics Mentioned

Open hours