LE PAREO

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Saint-Gilles-Croix-de-Vie, France

French restaurant· Restaurant

LE PAREO Reviews | Rating 4,2 out of 5 stars (8 reviews)

LE PAREO is located in Saint-Gilles-Croix-de-Vie, France on Avenue Maurice Perray. LE PAREO is rated 4.2 out of 5 in the category french restaurant in France.

Address

Avenue Maurice Perray

Price range

$$

Phone

+33228100053

Service options

Dine-in

Amenities

Good for kidsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

Coffee

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

S

Steve Rhodes

Nobody took any notice and didn’t get served so we walked out. Very disappointing. Much warmer welcome at La Godillette

B

bex f

Great service even when it is very busy. Very nice staff

C

Callum Bloomfield

Good food.

D

Dominique Morlet

Servis rapidement . friture de poisson et gambas délicieux et copieux .... et la sauce un réglal. Je recommande. Il faut mieux réserver. On peux apercevoir un merveilleux coucher de soleil

L

Lily Pika

Nous avons êtes bien accueillis par le personnel, service très rapide et efficace. Prix un peu élevés mais assiettes copieuses, Petit bonus : magnifique vue sur la plage en fin de soirée !

C

Chris C.

Joli petit établissement de bord de mer.... Cuisine excellente...... Pour les amateurs de fritures...... Je vous conseille les eperlans cuit à la perfection..... Un vrai bonheur......

F

François VERDUN

Très très bon restaurant de bord de mer. Accueil très chaleureux. Locaux agréables. La patronne et le personnel sont charmants, sympathiques et très professionnels. Nourriture excellente. C'est un plaisir d'y prendreses repas. Je recommande.

C

carole B.

Bon rapport qualité prix. Des plats simples mais bien réalisés (galettes, anguilles ou les traditionnelles moules frites) et des glaces très sympas. Le menu enfant est pas mal aussi, sans compter les nombreuses petites surprises qui ont enchanté petits et grands !! Une bonne adresse sur le front de mer.

Popular Topics Mentioned

Open hours