Le Numide

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Sainte-Savine, France

restaurant-lenumide-troyes.fr
Restaurant· Takeout restaurant

Le Numide Reviews | Rating 4,7 out of 5 stars (8 reviews)

Le Numide is located in Sainte-Savine, France on 58 Avenue Général Leclerc. Le Numide is rated 4.7 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

58 Avenue Général Leclerc

Price range

$$

Phone

+33 953279987

Service options

Outdoor seatingNo-contact deliveryTakeawayDine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHalal foodHealthy optionsKids' menuSpiritsVegan optionsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

F

Fanta Drame

Numide is the place to visit in Troyes. We were looking for a couscous place in Troyes and found Numide online. The reviews where good so we decided to give it a try and we were not disappointed. Since then, everytime I'm in Troyes I always pay a visit to Numide. The owner gives an amazing service and is really friendly. The mint tea is also well made. I recommend the royal couscous and the prune tajine.

T

Tydou

Je connais ce restaurant depuis son ouverture. Le Patron est une très belle personne, toujours à l'écoute de ses clients. La cuisine est excellente, le cadre très chaleureux et si vous avez la curiosité de vous demander ce qu'est le Numide le maître des lieux vous en parlera avec fierté. Moi j'adore ce restaurant

A

Angelina Moncet

Excellent j’ai adoré le bourack viande et fromage était divin j’ai tout manger et j’en aurai bien repris. Couscous très bon fait maison viande très bien cuite. Au plaisir d’y retourner. Patron très agréable. Malgré qu’il est été tout seul service plutôt rapide.

N

Nicolas Mandet

Pour nos 10 ans de mariage, je cherchai un restaurant agréable et intime. Recommandé par un membre de la famille, nous avons essayé et nous n'avons pas regretté. Un excellent restaurant, nous nous sommes régalés avec mon épouse. Le gérant est très sympathique, le cadre est agréable et relaxant.

C

CECILE BEJOT

Excellent restaurant! Terrasse agréable. Très bon accueil, état vaisselle et wc irréprochable ! Quantité et qualité des plats indiscutables... Je recommande vivement!!!

C

Christophe Charles

Excellent couscous copieux Le royal est a tombé. Prix très resonnable. Moment agréable patron très sympa plein de gentillesse De même que sont cuisto. A recommander

L

lilou hivert

Endroit tres agréable patron très sympa couscous délicieux ainsi que la tajine aux pruneaux et l assiette de grillades avec une bonne salade toilettes impeccables A recommander vivement

V

Véronique Saffré

Accueil chaleureux. Très bonne ambiance. Repas excellent. Nous recommandons avec plaisir. À renouveler pour goûter aux couscous.

Popular Topics Mentioned

Open hours