Le Moi de Mets

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Vannes, France

lemoidemets.fr
French restaurant

Le Moi de Mets Reviews | Rating 4,9 out of 5 stars (8 reviews)

Le Moi de Mets is located in Vannes, France on 19 Place Maurice Marchais. Le Moi de Mets is rated 4.9 out of 5 in the category french restaurant in France.

Address

19 Place Maurice Marchais

Phone

+33 297471729

Service options

Dine-in

Amenities

Good for kidsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible seating

Offerings

CoffeeHealthy optionsKids' menu

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

C

Clas Kjernli

Très bien ! Amazing food and superb service! Good food&wine. Recommended

M

Michael Zucker

We had a delicious meal with really good ingredients. One of the best lamb dishes ever. All the food was beautifully presented. A really good restaurant. Even the music being played was great. Mellow and not intrusive. I cannot recommend this restaurant highly enough. We were staying in Vannes for two nights and just happened to find it.

F

francoise bernard

The place to be in Vannes !

L

Lucie Danon

Que dire, les mets sont délicieux et l'accueil au top. Quand on mange là bas on comprend assez rapidement la note qui frôle les 5*. Le veau (qui fond dans la bouche), le foie gras avec la pomme, les fromages avec leur gelé de cidre, les patatez au blé noir, l'entremet au chocolats, tout avait un goût de trop peu... Même la selection de vin est top! Une super découverte en somme, le plus compliqué sera de choisir ce que vous voulez commander vu la carte. Pensez à réserver

R

Renaud DÉNIEL

Un peu inquiet au début par l'ambiance qui me semblait un peu bobo parisienne, je me trompais. Le service est top, bon accueil, et le serveur était sympathique. La cuisine est tout bonnement excellente. Pas beaucoup de choix mais il y a l'essentiel et c'est super bon. À faire ! C'est juste super.

C

Christophe Hamonic

Nous avons passé un très bon moment au moi de mets. Cuisine très raffinée avec une explosion de saveurs en bouche de l’entrée au dessert. Belle carte des vins. Service très agréable et très pro. Ambiance chaleureuse. Que des points positifs. Je le recommande.

J

Jean-Philippe Tessier

Très bon rapport qualité-prix. Des plats travaillés avec bcp de goûts, semi-gastro, un vrai régal !

J

Julien Fourmaux

Merci pour ce joli et succulent menu de Saint Valentin ....un régal !

Popular Topics Mentioned

Open hours