Le Millesime

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Tain-l'Hermitage, France

Restaurant· French restaurant

Le Millesime Reviews | Rating 4,1 out of 5 stars (8 reviews)

Le Millesime is located in Tain-l'Hermitage, France on Quai Defer. Le Millesime is rated 4.1 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

Quai Defer

Price range

$$

Phone

+33 475097150

Service options

Outdoor seatingDine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsKids' menuSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

S

Sabine Koppe

We cannot say anything about the food, but about our experience of being welcomed (or rather not) as a guest. We arrived at around 12.30 at the restaurant. The terrasse was halfful and we had two hungry kids. We decided to go there as the Moules Marinere where lunch offer. We were waiting for 5 minutes to be seated as the all owners/ servers where running back and forth attending a large party on the terrasse. A bit annoyed the owner then showed us a table. We were then waiting for another ten minutes to receive a menu, but we did not manage to get their attention. So we left.

A

Anna Gaul

Top

S

Stefan Segers

Typisch Frans eten. Het is niet te veel en niet te weinig. Kwaliteit prima. Heel sfeervolle omgeving.

C

C_Quentin

Accueil excellent et le service est au top de ce qu'il peux être. Les plat sont de qualité et servit rapidement avec un souci du détail dans l'assiette qui ne laisse pas indifférent. Une adresse sur les quai de Tain à ne pas ignorer.

S

Sabrina Peruzzi

Repas très bon ingrédient frais et délicieusement cuisiner. Ambiance chaleureuse et intimiste avec des produits locaux...le cadre on retourne un petit peu dans le passé c'est sympa et ça change des restaurant classiques. Le seul petit bémol....le temps d'attente il faut être patient Tarif correct mais attention quand même l'addition monte vite compter 40euros pour un menu entrée plat dessert . Le personnel est super sympa !

G

guillaume coquelet

L’accueil et l’ambiance sont très chaleureux. Les plats sont fins et cuisinés avec des produits frais. Le restaurant est très propre et le service est dans le bon timing. Je recommande.

N

Natalie Chauvin

Accueil sympa, mais le personnel à fond, donc obligé de demander plusieurs fois pour avoir sel ou autres. L'onglet un peu cher, viande très bonne mais la sauce échalotes, bof.

N

Nathalie Renty

Le personnel est super. Le lieu agréable bord du Rhone en terrasse. Carte et menu très bon. Bon rapport qualité prix

Popular Topics Mentioned

Open hours