Le Mandrin

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Romans-sur-Isère, France

lemandrin.com
Restaurant· French restaurant

Le Mandrin Reviews | Rating 4,6 out of 5 stars (7 reviews)

Le Mandrin is located in Romans-sur-Isère, France on 70 Rue Saint-Nicolas. Le Mandrin is rated 4.6 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

70 Rue Saint-Nicolas

Price range

$$

Phone

+33 475029355

Service options

Outdoor seatingDine-in

Amenities

Good for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsKids' menuSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

B

Bernard Henrissat

This place serves good (excellent) French cuisine in a cosy atmosphere. Choice of dishes and service were great. Prices are extremely reasonable for what is served. One of the best restaurants in Romans sur Isere.

F

François C.

Good one

C

Catherine T.

Pour mon anniversaire j'avais une envie de ravioles ! Nous avons trouver ce restaurant grâce aux commentaires Google et nous n'en sommes pas déçu, bien au contraire on s'est régale ! Je vous le recommande.

N

Nico Neo

Après un refus dans un autre resto, Le Mandrin nous a accueilli pour un repas dans leur cours intérieure. Le repas était TOP De l'apéro au dessert, un sans faute sur la cuisson, la présentation, l'association des saveurs. Les poissons sont divinement cuits. Ils proposent un menu un peu dans la surprise où vous découvrez quand l'entrée/dessert arrive votre plat Le rapport qualité/prix est au rendez-vous ainsi que le lieu. C'est un moment de détente gastronomique.

S

Sabrina VAIARELLI

Une superbe découverte. L'endroit est superbe, la déco magnifique.Un jeune homme souriant, professionnel nous a très bien reçu, conseillé. Le chef nous a régalé les papilles, tout y est, présentation, saveur, gourmandise...on s'est régalés

T

Thomas L.

Lieu chaleureux, serveur très professionnel et agréable, repas excellent, bon rapport qualité prix Je recommande vivement

K

kutlingen1

Hvilket dejligt sted. Jeg kan kun få ord på fransk, så menukortet var en udfordring. Jeg besluttede mig for den store menu, og det fortrød jeg bestemt ikke. Dejlig mad, og til en meget fornuftig pris. Tjeneren kunne ikke engelsk, men forsøgte at forklare hvad der var på tallerkenen på fransk, med fagter, billeder og oversættelser med Google. Det var ret hyggeligt, og gjorde ikke oplevelsen dårligere. Tvært imod. Tak for en skøn autentisk fransk oplevelse.

Popular Topics Mentioned

Open hours