Le Karma

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

La Seyne-sur-Mer, France

lekarma.fr
Sushi restaurant

Le Karma Reviews | Rating 4,4 out of 5 stars (8 reviews)

Le Karma is located in La Seyne-sur-Mer, France on 70 Avenue Noël Verlaque. Le Karma is rated 4.4 out of 5 in the category sushi restaurant in France.

Address

70 Avenue Noël Verlaque

Price range

$$

Phone

+33 494066100

Service options

Outdoor seatingDeliveryTakeawayDine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seating

Offerings

CoffeeHealthy optionsSmall platesVegan optionsVegetarian options

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

V

Vlad Kra.

Nice sushi restaurant, fresh, tasty food, and a very friendly service. Every time we travel to les Sablettes, we get sushi and makis from Le Karma. Can't wait to get a take away from Le Karma next weekend.

D

Didier Bouttier

Food is just correct. Not welcoming, because poor staf. Be careful if you eat outside : a lot of mosquitos...big mosquitos...price is too high....but you are in a real Asian mood!!

A

Abhishek Tiwari

half decent food, bad service

I

Info diverse

Sushi et maki bon

A

Alessia Sarrey

Très très bon comme d'habitude ! Le seul hic, 45min d'attente pour avoir nos cocktails ! Tout s'est bien déroulé par la suite sans attente mais le début un peu long sans avoir de quoi boire ni de grignoter pour patienter ! Mais la serveuse très gentille et c'était surtout très bons !! Les meilleurs sushis dans les alentours de Toulon :)

S

Sad F

La cuisine est très bonne même si clairement les prix sont exhorbitants pour un japonais... j’y suis allée deux fois, la première serveuse asiatique était adorable. Le lendemain une autre serveuse très sympathique aussi jusqu’au moment du paiement... en effet je lui ai donné un pourboire (je rappelle qu’en France nous n’en n’avons pas l’obligation) et à partir de là elle est devenue désagréable. Je n’ai pas compris si elle avait mal pris que je lui donne un pourboire (???) ou si elle estimait qu’elle méritait plus ? Je suis très déçue car j’y avais passé des bons moments mais elle a vraiment tout gâché sans parler du barman asiatique qui ne répond pas quand on lui parle, l’accueil juste après avoir payer à été lamentable.

M

MLT D.

Super repas en famille. Accueil et service au top ! Les mets sont délicieux On se croirait vraiment au pays. La cuisine est trait pour trait traditionnelle et comme à la maison. Noys y retournerons les yeux fermés.

K

Kateryna Volina

Sushi waren super lecker und die Kellnerin war sehr nett und freundlich!

Popular Topics Mentioned

Open hours