Le Globe Trotter

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Saint-Malo, France

restaurant-globe-trotter.fr
French restaurant· Bar· Mediterranean restaurant

Le Globe Trotter Reviews | Rating 4,3 out of 5 stars (8 reviews)

Le Globe Trotter is located in Saint-Malo, France on 9 Rue du Dick. Le Globe Trotter is rated 4.3 out of 5 in the category french restaurant in France.

Address

9 Rue du Dick

Price range

$$

Phone

+33 299810565

Service options

Outdoor seatingDine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seating

Offerings

CoffeeHealthy optionsKids' menuSmall plates

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

M

Mark Hijlkema

Food was okay but I have never experienced a service this bad. Had a better experience at the automatic baguette vending machine in Carentan. Only go here if you are very hungry and every other place is full.

A

Alex G

Great configuration with nice outdoor terrasse. 16,50 for appetizer and main.

P

Philip Johnston

On holiday in Brittany and found this gem in Saint-Malo. Personally, I recommend the Globe Burger (best burger I've had the pleasure of eating). The chips are wonderful, the service is quick and friendly. And if you like yourself you should try one of their delightful desserts.

J

Jean Martinaud

Top

M

Morgane Huguenin-Vuillemenet

Très bon moment dans ce restaurant, ambiance chaleureuse, plats variés, du fait maison qui a du goût et des assiettes copieuses. En bonus, un personnel souriant et agréable. Je recommande

V

Valentine B

De passage dans cette belle ville de St Malo, nous avons réservées dans ce restaurant pour le soir. Lieu chaleureux, acceuil également. Nous avons prit des accras de morue, j'ai trouvé le prix un peu chers pour 6 accras mais cela me semblait être du fait maison et en tout cas c'était vraiment bon mais un peu piquant avec le piment, surprise car je n'aime pas épicé mais après c'était spécifié «antillais» donc bon. Les moules Marinière avec les frites maisons étaient vraiment bonnes. Par contre les desserts ce n'étaient pas spécifiés «fait maison» mais apparemment le tiramisu caramel beurre salé était très bon. Nous avons passées une agréable soirée en terrasse, je recommande vivement cet endroit.

A

Al Ex

Excellent repas et très bon moment dans ce restaurant chaleureux. Les plats sont originaux, variés et très bons du cocktail au dessert. Dommage qu'on ne puisse pas y retourner ...

L

Laure Drymael

Beau pour les yeux et bon pour les Papilles. Une carte atypique, résolument tournée vers le voyage. Saveurs exotiques avec un subtil mélange d'épices. Un pur bonheur

Popular Topics Mentioned

Open hours