LE FIGUIER

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Narbonne, France

Restaurant· French restaurant

LE FIGUIER Reviews | Rating 4,5 out of 5 stars (8 reviews)

LE FIGUIER is located in Narbonne, France on 27 Cours Mirabeau. LE FIGUIER is rated 4.5 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

27 Cours Mirabeau

Phone

+33 468432699

Service options

Outdoor seatingTakeawayDine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seating

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHalal foodHealthy optionsKids' menuSalad barSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

D

Dan Pons

Nice family rte. Excellent service and food. We had the couscous and tajine. Lovely. Authentic. Hope to come back! Merci. The waitress understood Spanish and English! Sorry about my poor french

A

Andrea Franza

Excellent home made tajine and couscous in a friendly atmosphere!

M

Malika & Manu Trigilio

Super . Si vous passez sur Narbonne ,c est le restaurant où il faut faire une halte . Le couscous royal un vrai délice pour les papilles .le personnel très chaleureux et agréable .on y retournera pour manger et parlé nourriture.

M

Michel QUIN

Une étoile en moins pour la cadence du service (premier jour de la jeune serveuse qui va devenir très efficace, c'est certain !) et 4 étoiles de plus pour la qualité du repas. Tout vient à point à qui sait attendre. Le compte est bon ! Tajine à l'agneau juste magnifique. Thé à la menthe parfait. Adresse à recommander.

M

Marie-Pierre EGNER

Très bons tajines parfumés et plein de saveurs. Excellent dessert : faisselle aux figues. Très bon accueil. A recommander vivement !

F

Fatima Zahra Al Mwarjiane

Le restaurant est idéalement situé. La gérante du restaurant est absolument adorable, tout le personnel est très très agréable (surtout la demoiselle qui fait le service : une vraie perle!). La cuisine : un vrai délice ! Les plats sont généreux, parfumés, faits avec des ingrédients de qualité, vraiment très bons. Nous y reviendrons sans aucune hésitation et nous avons hâte ! Merci encore pour ce moment.

S

servant david

Très bon et excellent accueil. A refaire avec grand plaisir. David et Nathalie.

M

Mélanie Gueudinot

Une très belle expérience. Des plats authentiques et maîtrisés. Des produits frais et bien cuisinés. Juste parfait!

Popular Topics Mentioned

Open hours