Le Drakkar

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Saint-Raphaël, France

le-drakkar-saint-raphael.paqe.io
French restaurant· Mediterranean restaurant

Le Drakkar Reviews | Rating 4,2 out of 5 stars (8 reviews)

Le Drakkar is located in Saint-Raphaël, France on 101 Rue du Commandant le Prieur Lieu dit. Le Drakkar is rated 4.2 out of 5 in the category french restaurant in France.

Address

101 Rue du Commandant le Prieur Lieu dit

Phone

+33 953736548

Service options

Dine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seating

Offerings

CoffeeHealthy optionsKids' menuLate-night foodSmall plates

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

J

Jay Taylor

Food was good, service typical but had to ask for a 30% mystery \tax\ to be removed from the bill. It was in addition to 2 other TVA taxes. No coherent explanation for why it was there.

V

Valerie Pierce

Fantastic restaurant. Wonderful warm welcome from our super waitress Nora. Food incredible. Location too. Thanks Colm for choosing this great place for us to eat. A memorable night had by all.

E

Emilie Lieure

Une très belle découverte dans un cadre tranquille face aux bateaux. Une serveuse très sympathique, et des viandes délicieuses, nous avons été conquis par le magret de canard au chèvre et miel. Très bon restaurant vous ne serez pas déçu!

A

Anne-Sophie Creton

Très belle découverte. Le cadre est magnifique, le restaurant décoré avec sobriété et chic tout en gardant l'esprit indien avec sa musique locale. J'ai retrouvé la diversité et le mélange des saveurs. Le service est convivial et professionnel, l'explication des mets est appréciable. J'y retournerai sans hesiter

I

Isabelle Di Folco

Très déçue. J ai conseillé à un ami. J avais bien mangé a chaque fois. La... horrible. Magret chèvre miel avec mauvais goût pose sur 3 morceaux de chevre et 3 gouttes de miel, salade sans assaisonnement. A voir s il ont changé de cuisinier. Je ne conseille pas. Accueil très sympathique malgré tout, heureusement.

K

Kraemer Sandrine

Accueil très chaleureux, serveuses cuisto et patron super sympa. Excellente cuisine et très bon moelleux. Ambiance très sympa je conseille vivement ne pas manquer ce lieu

M

Marcue007

Sehr freundlicher Service! Sensationell gute gemischte Salate, Entrecote hätte etwas zarter sein können, knusprige Pommes, sehr gutes Sorbet!

N

Nina MAREY

Excellent moment , je recommande vivement ... Rapport qualité prix : Plus encore, lorsque le groupe est présent , avec un excellent répertoire. Un grand MERCI à toute l'équipe

Popular Topics Mentioned

Open hours