Le Coup de Fourchette

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Blois, France

Restaurant· French restaurant

Le Coup de Fourchette Reviews | Rating 4,5 out of 5 stars (8 reviews)

Le Coup de Fourchette is located in Blois, France on 15 Quai de la Saussaye. Le Coup de Fourchette is rated 4.5 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

15 Quai de la Saussaye

Phone

+33 254550024

Service options

Outdoor seatingDine-in

Amenities

Good for kidsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seating

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsKids' menuSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

G

Geoff Weller

Nice location looking over the Loire. Simple good with limited choices.

A

Antonio Elias

It is a typical French restaurant. The steak was too done, but we were not asked before. Potatotes nice and good, a bit sweet. Also we took Camembert roasted, 3 prawns, vegeteables lasagne, and french eggs . No dessert and water. Around 60 Euros. Daily menu during morning is affordable (15). All was clean. We were there as it was in Lonely plannet, our expectations were a bit higher.

M

Marion Ménard

Top ! Je n'ai jamais manger un fish and chips aussi bon ! :)

M

Marcel Ferry

Accueil très sympathique. Une carte courte mais promesse de produits de qualité. Une brochette de poulet à l'ananas accompagnée de frites maison et d'une sauce sucrée salée dont je me suis régalé. En dessert, une tarte citron revisitée qui était un délice. Nous y reviendrons.

M

Minette Barre

Excellent repas de St Valentin ️ Rien a rajouter appart un grand merci

C

carolle nicolasse

Bravo les filles ! Tout est vraiment \fait maison\ Cuissons et assaisonnements parfaits. ingrédients de qualité. Les \filles\ du coup de fourchette sont très agréables. Et tout ça pour un prix très raisonnable. Je recommande.

J

Jerome Bletry

Petit restaurant nous avons très bien mangés du fait maison excellent je conseille Les lasagnes végétariennes enfin tout etait bon bravo continuer comme ça voir les photos merci

M

Martine Regnie

Un petit resto coquet à la terrasse accueillante. Et là, deux jeunes femmes dont les qualités de sympathie sont égales à leur cuisine. Une superbe découverte. Des plats vraiment maison et une addition très très convenable!! Une touriste lyonnaise désolée de ne pouvoir en profiter davantage! Merci à vous, si belles personnes!

Popular Topics Mentioned

Open hours