Le Chiquito

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Méry-sur-Oise, France

lechiquito.fr
Restaurant· French restaurant

Le Chiquito Reviews | Rating 4,8 out of 5 stars (8 reviews)

Le Chiquito is located in Méry-sur-Oise, France on 3 Rue de l'Oise. Le Chiquito is rated 4.8 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

3 Rue de l'Oise

Price range

$

Phone

+33 130364023

Service options

TakeawayDine-in

Amenities

Toilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCoffeeHealthy optionsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

T

thushani lokuhitige

Loved the place..interior arrangements, decorations extremely well blended.first time I've noticed wicker arm sort of chairs for tables very comfortable to sit and eat. Pleasant service.good wine.my fish ( lotte) was unfortunately bit too cooked. Apart from that I had a great evening in a very beautiful restaurant.

M

Marc Troïa

Nice food, good wines, warm welcome, face to face ambiance... Large tables in large and clear room, Almost perfect

K

Kunal Gupta

Even five stars are less for this restaurant. It was amazing. The best of French cuisine !

J

Jean-Baptiste FOREST

Excellent cuisine with a very friendly staff and nice environment. My go to place for the annual gathering dinner with the family!

J

John Marinopoulos

Beautiful food. Great service. Epitome of classic French dining.

J

Juan Francisco

Top

P

pascal jonnard

Une très bonne table parmi les meilleures du Val d’Oise. Compter 100 par personne vin et apéritif compris. Le service est irréprochable. Durant le Covid les menus proposés à emporter sont du niveau de ceux proposés au restaurant...délicieux, ce qui est rare Une adresse que je recommande , une table à soutenir durant le Covid Je reviens sur mon avis pour vous présenter le menu de la saint Valentin que nous avons commandé en clic and collector. C’est tout simplement sublime bon comme lorsque nous dînions au restaurant. Consultez les photos vous y trouverez le menu avec le guide pour réchauffer les plats. Cette table a su nous satisfaire et nous continuerons de la soutenir jusqu’à des temps meilleurs.

J

Jérôme Lin

Très bon restaurant dans un cadre agréable. De l'entrée au dessert tout était parfait. Belle carte des vins et un cocktail très bon en apéritif. Le personnel est super agréable et professionnel. Je reviendrai.

Popular Topics Mentioned

Open hours