Le Cap's

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Saint-Pierre-d'Oléron, France

facebook.com
Pizza restaurant· American restaurant· French restaurant· Italian restaurant· Bar· Hamburger restaurant· Restaurant

Le Cap's Reviews | Rating 4,7 out of 5 stars (8 reviews)

Le Cap's is located in Saint-Pierre-d'Oléron, France on 103 Avenue des Pins. Le Cap's is rated 4.7 out of 5 in the category pizza restaurant in France.

Address

103 Avenue des Pins

Phone

+33 546768894

Service options

Outdoor seatingDine-in

Amenities

Bar on siteGender-neutral toiletsGood for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeKids' menuLate-night foodSmall platesVegetarian options

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

A

Anouschka Convents

Lovely restaurant, you should not miss it if you're in town ! Staff is very friendly and the burgers are delish!!! You have to save a little spot for the home made desserts though ;) The cocktails were great as well. Very reasonable prices.

D

David Campillo

We had no expectations, and it was a very nice suprise. The food is really good and nicely served. Service is very friendly. One comment for the owner: Ou should hire one or two more waiters. 2 waiters for nearly 18 tables, you can do better ;-)

J

Joseph Gotts

Lovely bar with excellent burgers. I recommend you try it if you're on holiday nearby.

P

Phil Bates

Excellent service, great ambient music, good beers Pizza's are nice too

C

Camille Auger

Top top top !

R

Romain Dillieu

Top

T

Thibault .P

Une bonne adresse avec une terrasse sympathique, un accueil et un service agréable. Une carte bien fournie en pizzas et burgers avec des prix raisonnables. Le burger que j'ai choisi était très bon et bien présenté. Petits bémols, les cuissons des viandes n'ont pas été demandé et le menu enfant est un peu cher 8euros pour steak et 10 frites et une boule glace servi dans une assiette de bébé ... le menu est fait jusqu'à 12 ans ! Sinon çela reste une bonne adresse.

J

Julien KNITTEL

Après être venus déguster la pizza aie aie aie (que je recommande fortement au passage, un mélange surprenant et délicieux) nous sommes revenus pour goûter leurs burgers qui nous semblaient fort sympathique sur les tables voisines. Et nous ne l'avons pas regretté, tout aussi bon que la pizza ! Et le service toujours au top (même si ça peux arriver une fois dans une carrière d'oublier une table , les gens reviennent quand même.......... ) note sur Google largement mérité !

Popular Topics Mentioned

Open hours