Le Cabanon

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Saint-Jean-d'Angély, France

m.facebook.com
Restaurant· French restaurant

Le Cabanon Reviews | Rating 4,2 out of 5 stars (8 reviews)

Le Cabanon is located in Saint-Jean-d'Angély, France on 2 Rue de l'Hôtel de ville. Le Cabanon is rated 4.2 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

2 Rue de l'Hôtel de ville

Price range

$$

Phone

+33 546321254

Service options

Outdoor seatingDine-in

Amenities

Good for kidsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seating

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsKids' menuSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

G

Gemma Welch

Food was lovely but they had no ingredients to complete any meal (no potatos, fish, ice cream, etc...). On a bank holiday weekend when they know most other restaurants are shut you'd think they'd order more. Several mistakes were made though-out each course (incorrect meal, steak not cooked correctly, drinks didn't arrive, etc.) They have no menu available except a board on the wall showing food only, so we weren't able to see the prices of the drinks - SEVERELY OVER PRICED (7 for half litre of beer)!! The food prices are fair (maybe to get you in the door) but the drinks make this restaurant extortionate!

M

Mark Reynolds

A little on the pricey side, but nice food in a relaxed atmosphere. Service was great!

P

Peter Grech

Delicious food

B

Bénédicte E-L

Couple charmant et repas originaux et délicieux. À soutenir absolument.

R

Romain Bricquebec

De passage dans le coin pour les vacances, nous nous sommes arrêtés par hasard pour déjeuner, et nous n'avons pas été déçus du tout. Cuisine excellente avec des produits frais et locaux, steak de thon à tomber par terre. Menus adaptables pour les enfants. Nous sommes ressortis ravis et repus.nous recommandons à 100%

M

marie poitou

Une très bonne expérience. Les plats sont raffinés et copieux tout en étant abordable. Un régal, mention spéciale pour le foie gras qui est très bon et bien accompagné. Mesures de distanciationd appliquées correctement sans pour autant jeter un froid. Le lieu est chaleureux tout comme le personnel.

A

Al V8824

Un lieu extrêmement bien aménagé et entretenu pour le bien-être de tous ceux qui souhaitent faire une coupure avec le quotidien et le stress. Les installations sont très nombreuses avec des piscines, des bains bouillonnants, applications de boues, vaporarium, etc. La gestion de l'ensemble est très bien réalisée, de sorte que, malgré un nombre très important de curistes, laa circulation et l'accès aux soins restent toujours fluide. Le personnel est particulièrement attentionné, courtois et souriant. Une expérience à renouveler régulièrement.

L

Lucile Hatton

Bon restaurant. Accueil très sympathique. Le menu est abordable et on y mange bien. Terrasse sur rue piétonne.

Popular Topics Mentioned

Open hours