Le Bouchon

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Saint-Gilles-Croix-de-Vie, France

French restaurant

Le Bouchon Reviews | Rating 4,4 out of 5 stars (8 reviews)

Le Bouchon is located in Saint-Gilles-Croix-de-Vie, France on 38 Quai de la République. Le Bouchon is rated 4.4 out of 5 in the category french restaurant in France.

Address

38 Quai de la République

Price range

$$

Phone

+33 251555108

Service options

Outdoor seatingDine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seating

Offerings

CoffeeHealthy optionsKids' menu

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

Z

Zoe Rose Coach

Lovely little restaurant, lovely staff. Food was amazing would definitely go back when visiting France again

K

Kenneth Mendes

Pleasant surroundings, with good service and very tasty food. Good value

R

Rhys

Very good, lovely meals and a very hospi host.

M

Maryam Rustamova

Very good service and food.

I

Ian Taylor

Top top place!

P

Pat

Cadre agréable et convivial. L'accueil est chaleureux et le service professionnel et souriant. Un merci particulier à la serveuse pour la coupe de chantilly Les plats sont copieux, basés sur une cuisine traditionnelle. Les desserts sont excellents. L'assiette gourmande est très gourmande... Et la glace artisanale a tomber, la langue dans l'assiette ! Je recommande

B

Boissou Bruno

Accueil agréable, servi rapidement, terrasse protégée face à la gare. Choix avec des tarifs raisonnables.

M

Marie-Laure de Montesson

Nous avons réservé un samedi soir pour 5 et nous avons passé une TRÈS bonne soirée. De l'assiette de charcuterie à partager jusqu'au dessert, nous avons tous adoré nos plats. Merlu, rognons, moules, magret, salade, les plats étaient copieux et délicieux. Je recommande ! Nous reviendrons. Point bonus : le personnel est plus que sympathique et les chiens, même très gros, sont bien accueillis Merci à vous !

Popular Topics Mentioned

Open hours