Le BistroBaule

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

La Baule-Escoublac, France

le-bistrobaule-restaurant-la-baule.eatbu.com
Bistro· French restaurant· Restaurant

Le BistroBaule Reviews | Rating 4,7 out of 5 stars (8 reviews)

Le BistroBaule is located in La Baule-Escoublac, France on 15 Avenue Georges Clemenceau. Le BistroBaule is rated 4.7 out of 5 in the category bistro in France.

Address

15 Avenue Georges Clemenceau

Price range

$$

Phone

+33 240610922

Service options

Outdoor seatingTakeawayDine-in

Amenities

Good for kidsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seating

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsSmall platesSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

E

Edwige

This place is mind blowing (I can’t wait to see how Google translates this into French). I’ve never laughed so hard and 99% thanks to the owner’s jokes, vibrant personality, and absolute passion for his business. Everything here was extraordinary - the people, the service, the food, the entire experience. This place earns the #1 spot in La Baule without question. The only risk you take here is wanting to come back for dinner every day...[Instagram @sipsavorslay]

C

Connie Froggatt

Terrific food, very friendly owners/staff, cozy atmosphere and you need a reservation.

G

Guillaume Bernard

Top.

B

bgduroi 123

Super

V

VERYNAUD STEPHANE

Non mais on va quand même pas oublier de laisser un super avis , hein ? La formule du midi à 18.50 entrée plat dessert et tout est au top . Gourmandises maison , accueil , propreté , qualité . ( café ️ à 2 , on apprécie ) Une belle découverte et le patron est sans doute la raison de cette réussite , un peu showman hein ? Une adresse qui au demeurant ne paie pas de mine côté rue , mais les assiettes sont bien garnies Possibilité de manger en terrasse abritée par un store banne . Gestes barrières respectés 100 % , je recommande ! Les 77 de passage en 44 qui ont fort apprécié le fish chips et le plaisir de manger au BistroBaule

N

nathalie sereing

Pour cette première soirée à la Baule, nous avons choisi ce restaurant parmi une petite liste qui nous avait été recommandé. Nous avons tout apprécié : l'accueil au téléphone pour la réservation, l'accueil physique : un patron jovial et plein d'humour, sa femme et un petit jeune en cuisine, et que dire des plats? Raffinés, copieux et savoureux. Ne retenez que les avis positifs. C'est une adresse a ne pas rater

P

Philippe Thomas

BRAVO Excellent repas a emporter.... L acceuil est a la hauteur du repas c est a exceptionnel..... A très vite

A

Adeline Dennebouy

Restaurant très agréable ! Le patron accueille toujours avec sympathie et beaucoup d'humour, ce qui fait très plaisir, surtout en ce moment ! Le repas est vraiment excellent, très bien préparé ! Je recommande vivement, et petit conseil, pensez à réserver !!

Popular Topics Mentioned

Open hours