Le Bellifontain

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Le Mans, France

le-bellifontain.gaqo.net
French restaurant

Le Bellifontain Reviews | Rating 4,4 out of 5 stars (8 reviews)

Le Bellifontain is located in Le Mans, France on 110 Avenue du Général Leclerc. Le Bellifontain is rated 4.4 out of 5 in the category french restaurant in France.

Address

110 Avenue du Général Leclerc

Price range

$$

Phone

+33 243246538

Service options

Dine-in

Amenities

High chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

CoffeeHealthy optionsKids' menuVegan options

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

A

Andreas Kälber

Very good traditional Restaurant...

A

Awa Bolden

Excellent, if you want to eat well reasonably, this is the place to be.They also have menus written in English.. Enjoy

J

Jean-Luc ameline

Top

R

remy debas

Top

F

florian pechard

excellent restaurant nous qui sommes une entreprise du bâtiment nous avons trouvé une réelle adresse pour les plats à emporter pendant le confinement. C'est toujours bon et l'accueil et fantastique je vous recommande vivement cette adresse

A

Astrid Safrano

Très bon accueil, cuisine excellente, plats très bien présentés... Bref une excellente adresse que je recommande vivement. Attention toutefois il faut réserver que ce soit pour le midi ou le soir

A

Alizée LB

Restaurant proposant la vente à emporter pendant ce confinement : commande prise par téléphone et prête très rapidement. Accueil très agréable, plats très bons pour un prix très abordable. Je recommande à 100% !

N

Nathalie Bittan

Bonsoir , je suis allée passer 4 j au Mans pour le travail et j ai été agréablement surprise par ce restaurant. La patronne est au petit soin pour ses clients et le cuisinier également. Etre accueillie avec le sourire et manger des plats à emporter qui sont delicieux et savoureux. Je recommande à tous . Je reviendrai avec grand plaisir. Merci à vous. Nathalie de Paris :)

Popular Topics Mentioned

Open hours