Le Beaulieu

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Valenciennes, France

le-beaulieu.eatbu.com
Restaurant· Bakery· French restaurant· Lunch restaurant· Steak house· Beer store· Hamburger restaurant· Salad shop· Wine bar

Le Beaulieu Reviews | Rating 4,6 out of 5 stars (8 reviews)

Le Beaulieu is located in Valenciennes, France on 177 Rue de Famars. Le Beaulieu is rated 4.6 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

177 Rue de Famars

Price range

$$$

Phone

+33 630277931

Service options

Dine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsKids' menuSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

A

Alvaro Manuel Rodríguez Rodríguez

Excellent option for daily lunch. Perfect service. Patient, polite, everything. Parking in front of the restaurant, which is a huge advance. Don’t forget about it in your next visit to Valenciennes.

R

Roro Lvl

Cool

D

Denis Ribals

Excellentes viandes, frite délicieuses. La préparation du poisson est très bonne. Des prix bas pour la qualité !!! Réservation impérative..... Personnel agréable.

A

Antoinette Séret

Service impeccable - plats généreux et très bons! Une adresse vivement conseillée !

N

Nicolas BLANQUART

Excellent repas

F

Fatima Germain

Bonne brasserie bar ou nous avons bien mangé mais gros bémol aucun respect des barrière de sécurité. Pas de distance entre les tables qui sont les unes à côté des autres et toutes occupées et les clients qui se promènent à leur guise sans masque. Clients qui consomment ou vont régler leur addition au bar sans masque alors que juste au-dessus de leur tête pendent les verres qui servent toute la journée. Quand j'en ai fait la remarque tout le monde m'a regardé avec des gros yeux et je me suis même fait insulter dehors par des clients.

B

Béatrice BOIDIN MARTIN

Que du bonheur de manger au Beaulieu ça me manque... Le saumon fumé de la nouvelle année

D

Didier et Véro Didier et Véro

Bon acceuil, bon repas, peut-être faire un effort sur le pain , si vous chercher le sel et le poivre, il sera sous le pain ! Je recommande .

Popular Topics Mentioned

Open hours