Le Bambou

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Lambesc, France

m.facebook.com
Asian restaurant· Bar· Japanese restaurant

Le Bambou Reviews | Rating 4,2 out of 5 stars (8 reviews)

Le Bambou is located in Lambesc, France on 6 Avenue des Quatre Termes. Le Bambou is rated 4.2 out of 5 in the category asian restaurant in France.

Address

6 Avenue des Quatre Termes

Price range

$$$

Phone

+33 442928949

Service options

Outdoor seatingTakeawayDine-in

Amenities

Good for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seating

Offerings

CoffeeHealthy optionsSmall plates

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

C

Carlos Gonçalves

Surprisingly good. This is a restaurant in a tiny village that we found on a middle of a car trip from Avignon to Provence. It has all the usual chinese dishes you would find on any other chinese restaurant except that this one also serves Thailandese and Japanese dishes which looked great. Furthermore, the owner is a really nice guy and the prices are very reasonable, which we really loved because we have spent the last 5 days being ripped off by the tourist city restaurants of Aix-en-Provence, Avignon and Dordogne. It was a bliss.

F

Frisher Mylaine

Good food, really nice ambience, lunch menu are great

C

Christian Paggini

Un cadre où le temps s' est arrêté, la saveur des plats pas vraiment de quoi se régaler..j' ai commandé des plats à emporter, le propriétaire assez sympa dans son accueil m' a fait au pif les 10% pour les plats à emporter sauf que le compte n' y était pas, j ai donc pas eu les 10% même en aillant fait la remarque...2 jours après je prends exactement les même plats au marché de lambesc...une cuisine de qualité largement supérieure et j ai payé 6 euros de moins...honnêtement désormais j attendrai le vendredi sans hésitation ...

M

Martin

Très bon restaurant avec de nombreux plats essayés qui ont tous été de qualité ! Personnel très sympathique, je le recommande avec grand plaisir !

A

ambroise sylvain

Un endroit agréable, propre, terrasse ombragée bien agencée... des plats simples et bons. Crush sur l'aamok de saumon...

R

Regine Reynaud

La cuisine est excellente J ai adoré le tagine à l agneau et aux légumes

M

melissa gruarin

Très bon sur place à emporté nous reviendront encore et encore

S

Stéphanie Ramel

Très longue attente, cadre vieillot n'a pas changé depuis bien 10 ans. Les plats sont communs.

Popular Topics Mentioned

Open hours