L'Aromatic

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Plœuc-L'Hermitage, France

laromatic.fr
French restaurant

L'Aromatic Reviews | Rating 4,7 out of 5 stars (8 reviews)

L'Aromatic is located in Plœuc-L'Hermitage, France on Place Louis Morel. L'Aromatic is rated 4.7 out of 5 in the category french restaurant in France.

Address

Place Louis Morel

Price range

$$

Phone

+33 296630085

Service options

Outdoor seatingTakeawayDine-in

Amenities

Good for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

CocktailsCoffeeHealthy optionsKids' menuOrganic dishesSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

M

Michel Ernstzen

For a bistro the food was outstanding. It was deceptivley simple food done extremely well and the table service was attentive without being in your face. The lady doing the front of house helped us practice our French with out an attitude as sometimes happens and speaking in English when we were stuck, which was most of the time. A real gem in a beautiful French village.

S

Steve Burton

Very friendly and welcoming with delicious food. Natalie, who runs the restaurant with her chef husband, speaks good English. We have been going there for about 5 years and would say it is good value for money.

G

Guylène Lebreton

Très bon restaurant ! Rien à redire. Cuisine raffinée, personnel très agréable. En cette période de confinement, même les plats à emporter sont délicieux. Mérite d'être connu par tous. Bravo !

P

Pat ITARP

Une belle découverte sur la route de Quintin. Très bon accueil, personnel agréable et prévenant. Cuisine raffinée et présentation recherchée et délicate. Prix très raisonnable. Aucun faux pas. Mérite absolument le détour.

J

julie vinois

Franchement un des meilleurs restaurants où je suis déjà allée. Le services et super, très chaleureux et une très bonne ambiance. Les plats sonts excellent. Moi qui suis une personne compliquée, je me suis régalé ! Juste un mot Parfait ! Je recommande à 100%

J

Jacqued LE GUILLOU

J'y déjeune plusieurs fois par an , ça n'est jamais les mêmes menus ! Original ou classique pour les entrées et les plats, le chef est très fort sur les poissons et fruits de mer , le meilleur choix : Qualité / Prix, bien évidemment le resto ne s'appelle pas l'Aromatic par Azard. Un vrai moment de plaisir, j'adore.

A

Angélique Poisson

Un accueil chaleureux ! Personnel souriant et agréable, à vos petit soin. Cuisine raffinée. Excellent restaurant nous avons passé une agréable soirée !

L

Leilie

Un très bon accueil, des assiettes colorées pleines de bon produits locaux, assaisonnées avec les aromates du jardin, le tout joliment présenté. Rien ne manque pour passer une excellente soirée. Convivialité assurée. (Petit plus : la touche d'humour de la patronne avec les enfants)

Popular Topics Mentioned

Open hours