L'Aristocloche

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

La Valette-du-Var, France

French restaurant

L'Aristocloche Reviews | Rating 4,3 out of 5 stars (8 reviews)

L'Aristocloche is located in La Valette-du-Var, France on 313 Avenue Gabriel Péri. L'Aristocloche is rated 4.3 out of 5 in the category french restaurant in France.

Address

313 Avenue Gabriel Péri

Price range

$$$

Phone

+33 494235151

Service options

Outdoor seatingTakeawayDine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsKids' menuWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

L

Ludes A

A cosy restaurant/bar with friendly staff. Always offering generous apèro and a round on the house. The meals are freshly prepared, well priced and generally a great place to go to for a chilled family lunch or dinner. It's a favourite of the locals in the area.. no doubt because of the ambiance. Yummy Aioli! Highly recommended

K

Karine Albert

Lieu très convivial, petite daube de poulpe du vendredi savoureuse , à la bonne franquette ! Sur terrasse agréable avec des brumisateurs, non négligeable en cette saison. Petit bistrot de quartier tenu par un père et son fils d un sourire de maître. A noter que l on peut commander ses plats à emporter ,copieusement servis à un prix très raisonnable. Bonne adresse où déguster une cuisine familiale..

J

jean louis riera

Bon service et cuisine familiale

A

ANEX HD

Bon restaurant malheureusement fermer pour COVID-19 , force à eux

A

Angele Gilbert

Au top super accueil on est accueilli avec le sourire Venue pour un rdv d'affaire, je recommande cet endroit zen et convivial...

A

Audrey Vuillemard

Personnel toujours agréable et ça fait du bien..on mange bien ,tranquille et c'est bon ! Une infirmière qui apprécie cet endroit après sa matinée de travail

D

Dina Reveles

Au top, super simpa et bien servi à renouveler avec d'autres plats, le bœuf bourguignon trop bon .

L

Lemineur Marie-Pierre

Je recommande le personnelles et très aimable et les plus sont délicieux.

Popular Topics Mentioned

Open hours