Langousta Bercy

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Paris, France

langousta.com
Seafood restaurant

Langousta Bercy Reviews | Rating 4,8 out of 5 stars (8 reviews)

Langousta Bercy is located in Paris, France on 243 Rue de Charenton. Langousta Bercy is rated 4.8 out of 5 in the category seafood restaurant in France.

Address

243 Rue de Charenton

Phone

+33 826880882

Service options

DeliveryTakeawayDine-in

Amenities

Toilets

Offerings

Healthy options

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

J

Josep Maria Martí Duran

Very nice place for seafood in Paris , the oysters were excellent, and the rest too! I was missing a little bit more fantasy in the wine card. The staff was very friendly and nice, a place to come back!!

A

Agustin Gus Garcia

Great service and amazing food. Very comfortable seating. Very nice staff. We will come back!! Tomorrow:)

K

Kelly Yau

Wonderful cold seafood platter and even better staff!!!

J

JMC

The bearded dude was really helpful, showed us how to eat oysters correctly and helped us to select a nice wine, would strongly recommend.

S

Sihame ASSAB

Très bon service, fruits de mer de qualité . Excellent rapport qualité prix . Merci à toute l'équipe , je vous le recommande vivement !

G

Gaelle L.

J'ai commandé le 3 pour le 5 au soir à l'occasion de mon anniversaire et tout a été parfait ! Livraison à l'heure, présentation du plateau impeccable, la mayonnaise maison très bonne, le pain très bon. Les fruits de mer étaient frais et excellents. Je suis très satisfaite et je compte bien recommander. Merci car j'ai eu un dîner anniversaire réussi. N'hésitez pas, passez commmande !

C

Christian Krbaleski

C était ma première commande et ça ne sera pas la dernière. Homard, langouste huîtres et livraison 21/20. Produit frais et très bon. C est génial. Je recommande. Merci, mon réveillon a été une réussite grâce à vous.

F

Franck Flament

Plateau de fruits de mer commandé le 29 décembre pour le 31 décembre. Points négatifs : je cherche..... Points positifs : produits frais et de tres bonne qualité. Rien ne manque, le pain qui était excellent, la mayonnaise, les citrons. Petit détail important les carcasses étaient pré cassées, pas eu besoin de pince. Vraiment nus nous sommes régalés, vous pouvez commander les yeux fermés.

Popular Topics Mentioned

Open hours