Labenne, France
Avenue de l'Océan
N/A
+33 630364325
Wheelchair-accessible entrance
For the English, this is a go ape type place, despite the google map icon indicating it's golf. It's much bigger than you can see from the road with around 20 courses in total, of about 20 minutes each, comprising in order of difficulty 4 green, 6 blue, and 10 red then black courses. Mostly in shade. Under 14s are not allowed on red or black courses, which are fairly extreme anyway. An adult must be on the course if there are kids. Even on the blue courses, there are steep climbs and grippy are recommended. My small 12 year old boy enjoyed the blue courses, but my 10 year old daughter found the blues extreme. I'm quite adventurous, though hate heights, but enjoyed the blues, and would have tackled the reds and blacks. Like all things in Labenne Ocean, tourists make things packed, but we went on a hot day and it wasn't crowded. They were perfectly happy for us to spend a few hours, leave for lunch and refill water and return again in the afternoon. Like all go ape style things, making sure you're not behind a slow group is important. We were lucky because it wasn't busy, but I can imagine it getting busy.
like
Super parc !!!!!!!
Top
Une équipe vraiment très gentil, qui vous explique bien , et qui vous suit sur les différents parcours . Pour les personnes sportifs ou nous , il y a 14 circuits avec des difficultés différents . Une grande tyrolienne. Les enfants sont aussi conviés avec des petits parcours adapté pour eux 3 ans l'âge minimum . Ce parc est vraiment bien et pas chère , pour faire tous les parcours nous avons mis 4h30 environs.
Superbe après-midi avec mes enfants dans un beau site au milieu des pins. Très bien accueilli par l'équipe. Debrief de sécurité avec l'un d'entre eux bien expliqué. L'équipe est présente sur les parcours pour encourager ou aider si besoin. Plusieurs niveaux de difficulté sur les différents parcours accessibles.
Lieu extraordinaire pour les enfants et adultes acrobranche
Parc très bien, les parcours sont top Accueil sympa. Juste bémol à notre arrivée où un animateur nous a dissuadé de faire les circuits rouge et noir. La piste rouge interdite au moins de 14 ans, il faudrait mettre une limite par rapport à une taille et non à un âge. Piste rouge tout à fait faisable sans trop de grandes conditions physiques. Piste noire appréciable.
Parc très agréable . Première fois pour ma fille et moi . personnel à l écoute malgres l affluence . Vous pouvez amener votre pique nique casier à disposition . Agréablement surprise par la convivialité du lieu . Je vous le recommande !
Deli
The best companies in the category 'Deli'