Lyon, France
13 Rue Neuve
N/A
+33 478285879
DeliveryTakeawayDine-in
Toilets
Wheelchair-accessible seating
AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsSpiritsVegetarian optionsWine
Fantastic restaurant! We stopped in for lunch and were thoroughly surprised by the for. We each did the lunch menu, entree, plat, and dessert. The entrees were delicious and had bright flavors and an Asian influence. For the plat, both the fish and the pork were excellent. The dishes were well-balanced and perfectly cooked. And dessert, yum! To top it off the service was excellent as well. La Table Wei is a great find, I highly recommend!
like
Had an incredible meal here and the most amazing service! We ordered our dinner based on recommendations and every dish was delicious, thoughtful and creative. Highly recommend trying this restaurant - our entire experience was perfect.
Had a lovely lunch today at La Table Wei. I’m so happy to discover really good, modern, interesting Chinese food in Lyon! The food was delicious, we had wontons, spring rolls, and noodles. I loved the clean and bright contemporary deco, as well as the shining attitude of our kind server.
Nice cooking, friendly service, recommend the lunch box. Not though an extraordinary meal for our lovely city :-)
Delicious food
Cela fait déjà plusieurs fois que nous allons à la table Wei et on y reviendra tant qu'on pourra ! Les plats sont toujours très bons et vous font découvrir des saveurs et des associations toujours surprenantes, le tout avec des produits frais. La qualité de la cuisine justifie le prix qui reste tout à fait abordable. Si vous souhaitez manger du gastronomique à prix abordable et voyager avec des saveurs franco-asiatiques, ce restaurant est fait pour vous.
Bonne expérience chez La table Wei. Le menu est d’inspiration asiatique avec des plats coréens et japonais. Essai des Katsu Sando poulet et bœuf. Sandwich généreux avec un bon contraste entre la viande panée/frit et la fraîcheur de la salade. Le tout est relevé avec une sauce mayonnaise. Très bon ! (Extra le Katsu vient avec un dessert) Également commandé, les nems et baos. Rien de spécial. Ils proposent aussi des formules midi à 14 La commande se fait par téléphone ou sur place. Très facile et le personnel est agréable. Recommande pour les Katsu ! A voir pour les bibimbap !
Nourriture super fraîche et dépaysante ! Les desserts sont à tomber ! On aimerait simplement une carte un peu plus conséquente pour les végétariens :)
Deli
The best companies in the category 'Deli'