Oloron-Sainte-Marie, France
13 Place de la Cathédrale
$$
+33 623908971
N/A
Outdoor seatingTakeawayDine-in
Gender-neutral toiletsGood for kidsHigh chairsToilets
Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet
CoffeeHealthy optionsKids' menu
Wonderful. The only word for it. We turned up without a reservation at 7.30 pm on a Sunday, just as they were opening. We were met by a very friendly young lady who confirmed we could eat and were shown to one of 3 tables for 2, but not before we had our hands sanitized. Within 15 mins many other diners arrived, some without reservations but all were lucky. We shared a starter of local charcuterie which was both very nice and very large! Then I had lamb which was rose as I had asked and delicious and tender, my wife had halibut which was equally delicious. All washed down with a 75cl pitcher of red wine at a princely 9. The whole experience was very enjoyable and I must commend them for their diligence in the fight against Covid-19 which was faultless. Highly recommended.
like
Delicious garbure, generous portions. Nice selection, with regional choices. We enjoyed all the dishes we tried. Lovely square, the terrace is right in front of the cathedral. Our server was kind.
Delicious and excellent service
Ok
C'est un restaurant chaleureux avec un service amical et familier, situé à côté de la cathédrale où ils servent de très bons plats faits maison. Nous y étions l'année dernière à cette époque et nous avons de bons souvenirs. Nous reviendrons la prochaine fois que nous irons à Oloron.
Restaurant absolument délicieux. L'accueil est très chaleureux, la dame qui nous a servi instaure une bonne humeur qui fait du bien, elle rit avec nous, sait mettre à l'aise. Les plats sont très simples, mais qu'est-ce qu'ils sont bons... Il vaut mieux une excellente simplicité faite maison plutôt que de mauvais plats industriels ou trop élaborés sans saveur. Nous ne manquerons pas d'y retourner à l'avenir !
Accueil correct, essayez de vous attablés en bas, cadre convivial par rapport à un étage neutre. Menu à 28 sans vin. Salade béarnaise copieuse, jambon délicieu. Plat plaisant mais maigrelet. Dessert basique. Menu au tarif un peu élevé. Je suis sûr qu'ils peuvent s'améliorer.
Restaurant qui respire l 'authenticité ... Des plats savoureux et chaleureux à l image de l hôtesse, 1 femme au grand coeur sans aucun doute, qui vous accueille avec simplicité, humour et courtoisie... Un grand moment de partage de mets et d echanges
Deli
The best companies in the category 'Deli'