La Panetiere

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Barmainville, France

restaurant-la-panetiere.fr
French restaurant· Fine dining restaurant

La Panetiere Reviews | Rating 4,1 out of 5 stars (8 reviews)

La Panetiere is located in Barmainville, France on 13. La Panetiere is rated 4.1 out of 5 in the category french restaurant in France.

Address

13

Phone

+33 238060868

Service options

Dine-in

Amenities

Good for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

CoffeeHealthy options

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

G

Guillaume Chabrieres

We were soaked wet, it was fourteen degrees and we had no more energy. We came in for hot tea (in August 2020) and the waiter agreed to let us in. Then we asked for a kids menu, just to have something warm in our belly. Sometimes, travelling by motorbike is more extreme than you’d thought. The Chef said « No way I’ll allow guests to leave with an empty stomach! » this is how we ended up with amazing Aubrac beef and a huuuuge bowl of home made fries. What a treat! Many thanks to the Chef and the super friendly waiter.

M

MY DRIVERS VIP

Top

V

Valérie Chartrain

Rien à voir avec les anciens propriétaires du restaurant. Baisse de qualité des produits et du service. Il ne reste qu'un seul menu ou alors on mange a la carte. 35 pour un menu dit gastronomique .J'ai pris en entrée un foie gras,très bon mais dommage qu'il soit servi avec un pain d'épice de qualité médiocre,le plat rien a dire,par contre les desserts sont ceux servis dans une brasserie,très banal.

E

Elisabete Prata

Très belle accueil. Cadre très agréable. Quand au repas, ça vaut le détour. Adresse à mettre dans son répertoire.

P

Pierre-Yves Cailletaud

Je n’y reviendrai pas !!! Pourtant d’un cadre agréable mais dans son jus. Apéritif à peine servit que l’entrée était déjà sur la table. Foie gras de bocal, salade en sachet de supermarché. Part de saumon identique à supermarché. Pas de choix de fromage tjrs avec salade sachet. Mousse au chocolat insipide industriel. Ça vaut franchement pas les 35 du menu. Quant aux serveurs serveuses, ne pas savoir se que l’on propose à manger: ne pas connaître la différence entre un chateaubriand et un filet de bœuf..... je pense que là... faut faire un autre métier.

P

Pascal Gonsot

Merci pour ce moment très agréable Tout était parfait ,cadre sympa et service d'une gentillesse...le repas viande et poisson très bon ... Merci à toute l'équipe A très bientôt

M

Marie-Christine Pingeon

Bonne reprise, menu parfait, personnel sympathique. Je recommande

K

Karine Sebzda

Lieu magnifique. Le personnel est très accueillant. Je recommande grandement ce restaurant.

Popular Topics Mentioned

Open hours