La Maison

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Saint-Lô, France

facebook.com
Restaurant· French restaurant

La Maison Reviews | Rating 4,5 out of 5 stars (8 reviews)

La Maison is located in Saint-Lô, France on 10 Rue de Villedieu. La Maison is rated 4.5 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

10 Rue de Villedieu

Price range

$$

Phone

+33 233722476

Service options

Outdoor seatingDine-in

Amenities

Bar on siteHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsKids' menuLate-night foodSmall platesSpiritsVegetarian optionsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

R

Randy Gomez

Good Food. Not pretentious and best steak a had so far in Normandy.

L

Liis Korn

This place was great. Great music, great food , nice ambiance. Definitely won't go wrong having a date night here.

J

JoJo Ireland

Great lunch in a lovely interesting place. Friendly staff.

S

Sam Beavis

A delight Lovely staff Stonkingly good food Great veggie options Going again for my birthday A real gem!

A

Annemarie Murphy

La Maison is known for it's relaxed welcoming atmosphere and it surely is that.I love their cocktails either on the terrace or on the couch in the bar. The music is great and the food is delicious, from tapas to three course meals.It is always a fun visit.

D

Delphine Poupin

Quelle belle découverte ! Ce lieu est un passage obligé pour y manger ou boire un verre ! L'accueil est excellent et les mets de très bonne qualité. Le tout dans un lieu atypique et original. Ne pas passer à côté ! Surtout si vous aimez le côté décalé et vintage .

D

Denis Lot

Une bonne soirée passée ici dans une décoration fournie et une ambiance musicale adaptée. Le patron nous a offert une petite boisson maison à notre départ. Merci encore.

S

Sylvie Girard

Une carte avec de très bons plats, une belle carte des vins. Que des produits de grande qualité ! Mention spéciale pour notre hôtesse qui a été aux petits soins sans oublier l'équipe en cuisine. On nous a présenté la côte de boeuf avant de la cuire, on râpe le parmesan devant vous... Une belle adresse que je recommande ! Un seul bémol : la musique qui était trop forte.

Popular Topics Mentioned

Open hours