La Loge Bertin

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Manosque, France

lalogebertin.fr
Restaurant

La Loge Bertin Reviews | Rating 4,7 out of 5 stars (8 reviews)

La Loge Bertin is located in Manosque, France on 62 Avenue Jean Giono. La Loge Bertin is rated 4.7 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

62 Avenue Jean Giono

Phone

+33 486741846

Service options

Dine-in

Amenities

Toilets

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

M

Marie Antoinette Orsini

Delicious food! Surprising and exquisite tastes!you feel the professional skills of the chef and the incredible research in blending ingredients from everywhere. We enjoyed it! It was a real treat! The service was impeccable, the wines by the glass top quality ! We recommend! Oh... the plate of cheese was also just Devine!

Z

Zhendong WU

The ingredients are very fresh. The lamb is perfectly cooked. The staff are friendly.

E

Emily Holt

Excellent service, well-appointed decor, delicious, fresh, and imaginative dishes. Absolutely recommend!!!

T

Thomas O'Brien

Great.

D

David Moffat

Magnificent restaurant

F

Frederic Colledani

Un endroit plutôt agréable, où l'on est très bien accueillis, les règles d'hygiène sont respectées. Les plats sont très classiques, et la cuisine est très bien maîtrisée, la cuisson du filet de bœuf parfaite, le risotto est crémeux. Un petit bémol, pour le prix, on aimerait être un peu plus surpris, qu'il y ait un peu plus d'audace dans la réalisation. Les entrées à la carte sont un peu chères (15 pour des proportions un peu juste), mais le menu (45 } ramène le prix à une bonne proportion, compte-tenu de la qualité.

C

Christophe Martinez

Un vrai délice avec un cadre magnifique ainsi qu'une équipe très sympathique et conviviale. Le chef est très gentil et ouvert à la discussion ! Encore merci pour tout !

F

florent decez

Parfait. Nous sommes ravies. Les enfants comme les grands, nous avons fini nos assiettes avec plaisir. Un bel endroit, un bon accueil. Je recommande vivement.

Popular Topics Mentioned

Open hours