La Filante

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Pélussin, France

lafilante.com
Crêperie· French restaurant

La Filante Reviews | Rating 4,4 out of 5 stars (8 reviews)

La Filante is located in Pélussin, France on 3 Place du Huit Mai 1945. La Filante is rated 4.4 out of 5 in the category crêperie in France.

Address

3 Place du Huit Mai 1945

Price range

$$

Phone

+33 474872861

Service options

Outdoor seatingDine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

CoffeeHealthy optionsKids' menuLate-night foodVegetarian options

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

M

Milly and Dick Guiliani

A lovely drive off the A en route to Lyon from Provence. Such a worthwhile detour. Went there for lunch. It was crowded even on a Tuesday. Simple fare well executed.

S

Sandrine Asta

On y est allé 2 fois pendant notre séjour,on a beaucoup aimé. Peut-être un peu plus de générosité dans les portions et ça serait parfait pour tous ( je pense aux gros mangeurs ,pour moi c'était suffisant ) On y reviendra lors d'un prochain séjour...

W

willy cole

Simpa mais pas trop le choix, serveuse très gentille

C

Christian LUCIANI

Un déjeuner entre amis en terrasse très sympa. Très bonne cuisine et service avec le sourire. Prix correct . Il n'en faut pas plus pour passer un moment très agréable

C

christophe gerard

de très bonnes galettes et crêpes. Un accueil très chaleureux. Et un hamburger délicieux. Si vous voulez manger à Pélussin c'est ici qu'il faut venir

C

choumie B

Crêpes delicieuses, cadre sympathique en extérieur et intérieur. Bière locale La Tit'Mousse délicieuse.

L

Lola V.

Un personnel très accueillant un très grand choix de crêpes toutes plus bonnes que les autres... Surtout n'hésitez pas !! Je conseilles les yeux fermés !!

D

David ADAM

La carte galette est trop chère à mon goût de breton! Ms le burger maison est très bien !

Popular Topics Mentioned

Open hours